neděle 31. srpna 2014

Liebester Award Tag

Liebster Award Tag
Dneska tu mám tag na který mě nominovala Anička z blogu http://le-monde-anna.blogspot.cz/ . Takže moc děkuji :) Vím že Tag jsem před pár dny dělala, ale tak byla jsem nominovaná a chtěla jsem to udělat co nejdřív.Tento název tagu v překladu znamená Nejdražší ocenění.



Pravidla



1. Poděkuj blogerovi, který vás nominoval.
2. Napiš 11 faktů o sobě.
3. Odpověz na 11 otázek, které si dostal/a.
4. Nominuj 11 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů, aby odpověděli na tvých 11 otázek.


11 faktů o mně

1. Mám doma tři kočky
2. Moje největší láska jsou knížky
3. Moje kámošky mi říkají Simik nebo Simkarta (celkem divný)
4. Ve škole tancuju
5. Mám mladšího bratra
6. Chtěla bych mít vlastní pokoj
7. Teď sleduju seriál Svatby v Benádkách
8. Miluju horory
9. U moře jsem byla jen jednou v životě
10. Moje nejoblíbenější blogerka je Rodaw
11. Radši koukám na klučičí než na holčičí videa.


Otázky


1. Plánuješ si budoucnost? Manžela/ku, děti, krásný dům u jezera... ? :)
Trošičku
2. Pouštíš se do nějakých DIY?
Ne
3. Máš radši psy nebo kočky?
To nemůžu říct, protože máme doma kočky a psa jsme měli taky
4. Umíš háčkovat nebo plést?
Neumím ani jedno
5. Umíš hrát na nějaký hudební nástroj?
Umím na kytaru a trochu na klavír
6. Pořádáš narozeninové oslavy?
Ne
7. Máš nějaký idol?
Měla jsem, ale teď už nemám
8. Je něco, na co se teď opravdu těšíš?
Na to až si koupíme nového psa
9. Máš rád/a nakupování?
Hrozně moc
10. Kolik času věnuješ studiu?
Celkem dost
11. Umíš něco, co tví vrstevníci neumí?
To fakt nevím


Moje otázky
1.Jakou barvu máš nejraději?
2.Kolikrát jsi byla u moře?
3.Jaké je tvoje nejoblíbenější roční obdobý?
4.Děláš nějakou mimoškolní aktivitu?
5.Jaký druh knih nejraději čteš?
6.Jak často si lakuješ nehty?
7.Za jakou dobu přečteš jednu knihu?
8. Máš nějakého sourozence?
9. Máš v pokoji televizi?
10. Kam by jses chtěla podívat?
11.Co nejčastěji děláš na internetu?


Teď jen musím vybrat ty osůbky kterých už předem lituji.


                                                                Tak snad se vám tag líbil. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem šťastná za každý komentář :)