úterý 19. srpna 2014

Too Much Information TAG

   Too Much Information TAG


Dnes tu mám první TAG. V tomhle Tagu by jste se měli o mě něco dozvědět. :)

Výsledek obrázku pro tetování
1.Co máš právě na sobě? 
Černé tričko a kraťasy.

2. Jsi zamilovaná?
Ano jsem zamilovaná.

3. Zažila jsi už někdy příšerný rozchod?
Naštěstí ještě ne.

4. Kolik měříš? 
Když jsem se naposledy měřila tak jsem měla 180cm.

5. Kolik vážíš?
Popravdě to ani nevím.
6. Máš nějaké tetování? 
Zatím teda nemá, ale hrozně bych chtěla.

7. Máš nějaký piercing? 
Výsledek obrázku pro zamilovaný pár
Taky nemá, ale taky bych chtěla. :)
8. OTP-One True Pairing (Oblíbená seriálová/knižní dvojice)? 
Eeemmm... těch je moc. Hazel a Gus (Hvězdy nám nepřály), Mia a Adam (Zůstaň se mnou), Zed a Sky (Najít Sky) a moc dalších.

9. Oblíbené seriály? 
Já vlastně moc na seriály nekoukám, ale mám ráda Jak jsem poznal vaši matku a Teorie velkého třesku.

10. Oblíbená skupina? 
Těch je taky moc. Z těch český to jsou Find Your Destiny, UDG, KOBLÍŽC!, Rybišky 48, MySami a další. Z těch zahraničních to jsou Black Veil Brides, Falling in Reverse, Get Scared, Snow Whites Poison Bites, Skilet a zase moc dalších.
Výsledek obrázku pro hudba
11. Co ti chybí?
Ani nevím. :)

12. Oblíbená píseň? 
Nemám žádnou vyloženě oblíbenou. 

13. Kolik ti je? 
V Září mi bude 13.
14. Znamení zvěrokruhu? 
Jsem znamení Váhy.

15. Oblíbený citát nebo hláška? 
Chceš uskutečnit své sny? Probuď se!

16. Oblíbený herec/herečka?
Mě o herce ani moc nejde. Když někoho zahraje dobře tak ho zahrál dobře a když ne tak ne.
Výsledek obrázku pro barvy
17. Oblíbená barva? 
Černá a fialová.

18. Jak nahlas máš ráda puštěné písničky? 
Vždycky hodně nahlas, ale tak abych neohluchla.
19. Co děláš, když jsi smutná? 
Většinou poslouchám nějaké smutné písničky. Ideálně ty které nějak vystihují to proč jsem smutná.

20. Jak dlouho se sprchuješ? 
Tak 15-20 minut.

21. Byla jsi se někdy?
Ne :D

22. Nadchne tě? 
Vlastně cokoliv pěkného nebo veselého.

Výsledek obrázku pro pláč23. Vytočí tě? 
Mě nějak nic moc nevytočí.

24. Jak dlou ti trvá se ráno přichystat? 
Taky nějak 15-20 minut.

25. Fóbie? 
Žádné :)

26. Kdy jsi naposledy plakala? 
Vůbec nevím.

27. Vlastnost kterou by měl mít tvůj potenciální partner? 
Vtipný, milý, akční...

28. Kdy jsi naposledy někomu řekla miluji tě? 
Včera (svému psovi).

29. Význam tvého jména na blogu? 
Nevím jméno mě napadlo, jen tak. :)

30. Kterou knihu jsi naposledy četla? 
Bez naděje

31. Co právě čteš? 
Nic

32. Jaký seriál jsi naposledy viděla? 
Simpsonovi
Výsledek obrázku pro přátelství
33. Poslední osoba se kterou jsi mluvila? 
Moje kamarádka

34. Vztahy mezi tebou a osobou, se kterou jsi mluvila? 
Přátelský

35. Oblíbené jídlo? 
Palačinky :)

36. Které místo chceš navštívit? 
Ameriku a spoustu míst v Evropě.

37. Poslední místo které jsi navštívila? 
Bazén

38. Máš crush? 
Eeee….
Výsledek obrázku pro kytara
39. Kdy jsi naposledy někoho políbila? 
Před cca dvěma dny.

40. Oblíbená sladkost? 
Brusinky v čokoládě.

41. Na jaký hudební nástroj hraješ? 
Na kytaru a trochu na klavír.

42. Koho jsi naposledy urazila? 
Teď fakt nevím.

43. Oblíbený šperk? 
Náramek s ostny.
Výsledek obrázku pro fotbal
44. Poslední sport který jsi hrála? 
Fotbal.

45. Poslední píseň kterou jsi zpívala? 

46. Oblíbený rozběh konverzace? 
Čau :)

47. Použila jsi ho někdy? 
Jasně že…..jo :)

48. Kdy jsi byla naposledy s někým venku? 
Dneska


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem šťastná za každý komentář :)