sobota 28. února 2015

Recenze na knihu Mé sladké šestnácté století

Jaké to je, zamilovat se do někoho z šestnáctého století?


Název: Mé sladké šestnácté století (1.)
Originální název: My Super Sweet Sixteenth Century
Autor: Rachel Harris
Rok vydání: 2013/ originál: 2012
Překlad: Andrea Vašíčková
Počet stran: 256
Nakladatelství: CooBoo
Vazba: Vázaná


Cat Crawfordová má za pár dní oslavit své sladké šestnácté narozeniny. Ovšem to poslední, co si Cat přeje, je extravagantní narozeninová party organizovaná její temperamentní nevlastní matkou. Alespoň malou útěchou jí je plánovaný rodinný výlet do magické Florencie. A když ji při prohlídce tohoto úžasného města zavede zvědavost do cikánského stanu, ocitne se přímo… v renesanční Florencii. Na tomto výletu do šestnáctého století, vyzbrojena pouze batohem plným věcí z budoucnosti, se Cat setká se svými předky. A nejen s nimi, vždyť v této době je Florencie plná známých umělců, kteří právě tvoří svá vrcholná díla. A samozřejmě není nouze ani o pohledné renesanční ctitele… Avšak podaří se Cat najít cestu zpět do moderní doby, nebo se její italské dobrodružství promění v italské navždy?



"Chceme-li uspět, musíme mít vůli riskovat neúspěch." 

Image result for mé sladké šestnácté století
Od chvíle kdy jsem začala, až než jsem skončila jsem knihu milovala. Strašně moc se mi líbilo jak příběh začal. Letíte v letadle do Florencie se svou příšernou nevlastní skoro matkou a otcem kterého milujete, ale on miluje tu která vám plánuje nechtěnou oslavu narozenin. 

Moc se mi také líbilo kde byl příběh zasazen. Florencie šestnáctého století... taky bych se někdy ráda podívala do Florencie. Moc jsem si zamilovala její "sestřenici" a "bratrance". Ani jsem se nedivila kdyby že tam byla ta láska. Bez ní by to nebyl ten zamilovaný příběh, který je každému jasný podle obálky.
Nebyla to, ale jen klasická slátanina o lásce. Bylo tam i několik problémů.
Co když se Cat nevrátí zpět? Jak ji Reyna dokázala přenést v čase? Co se stane s její láskou k Lorenzovi, jestli se vrátí? 


Nic nedává smysl.


Image result for mé sladké šestnácté stoletíPřišla jsem na takovou spojitost (nevím jestli jsem na to přišla jen já, ale určitě na to přišel ještě někdo). Hlavní hrdince má být šestnáct a dostane se do šestnáctého století. Zajímalo by mě to jestli kdyby mělo být Cat sedmnáct tak jestli by se ocitla v sedmnáctém století. No odpověď na tuhle otázku se nejspíš nikdy nedozvím. Škoda no. Snad vždycky se mi podaří vžít do hlavní postavy a tady tomu nebylo jinak. Hned od první kapitoly jsem si Cat totálně zamilovala. Popravdě se už nemůžu dočkat až si sérii dočtu. Takhle si dokonale doplním knihovničku. Asi budu do smrti blázen do zamilovaných sérií no. Tak snad mě tahle zamilovaná série s kouskem kouzel nezklame. 
Jen teď ještě musím poděkovat Terisekk která má taky blog a knížku mi poslala knížku přes projekt Knižíšek. Takže ti moc moc děkuji a doufám že i tobě přišla knížka kterou sis přála. 


Celkové hodnocení: Úžasná knížka, ve které není všechno naprosto snadné.  Je v ní sice láska a odehrává se v krásné Florencii, ale nejde tam jen o to.

Obálka: Ta je nádherná. Dost jsem si ji oblíbila. Dívka v krásných šatech, za ní zámek a zahrada. Úžasné.

2 komentáře:

  1. Pěkná recenze, já bych se taky ráda do této trilogie pustila tak uvidíme kdy se k ní dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) je to vážně pěkné čtení přečti si co nejdřív ;)

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)