čtvrtek 26. února 2015

Would you rather book tag



Would you rather book TAG
Tenhle tah jsem viděla u Adelle. Celkem se mi zalíbil a tak jsem se rozhodla že ho udělám :)

1. Četli jen trilogie, nebo knihy které nejsou součástí žádné série?
    Já jsem pro série. Mám radši když je příběh delší. Můžu poznat víc jednotlivé postavy, celý příběh je            podrobnější a já miluju když mi k sobě ladí knížky. 
This! 💕
2. Pouze mužské, nebo ženské autory?
    Volím................................................. ženské. Převážná většina mích oblíbených knížek je od ženských       autorek. Musím taky zmínit že se, ale nehodlám vzdát knih od Greena. Na to teda zapomeňte. 

😊
3. Nakupovali pouze v kamenném obchodě, nebo po internetu?
    Jsem pro kamenné obchody. Jsem ráda když si můžu knížku jen vybrat a hned ji mít doma. Nějaké               knížky taky koupím po internet, ale to jen když dlouho nikam nejedu.

4. Knihy které jsou zfilmované, nebo jako seriál?
    No..... pro film jsem ve většině případů. Nemusím mít v notebooku miliony dílů seriálu jen, protože si někdo umanul že bude seriál. Prostě mám radši filmy. 

♥.♥
5. Přečetli pět stran denně, nebo pět knih týdně?
   Pět knih týdně. Nedokážu si představit že bych ani nedočetla u spousty knih kapitolu a musela čekat do       dalšího dne. Ne to prostě ne.

tumblr girl dreams.
6. Byli profesionálním recenzentem, nebo spisovatelem?
    Tak tohle nejde rozhodnout. Moc ráda píšu recenze a všemožné články, ale jednou bych chtěla vydat           nějakou tu knihu. Tady se prostě nerozhodnu.  

Untitled
7. Četli znovu a znovu svých dvacet nejoblíbenějších knížek, nebo stále nové a nové?
    Nové, nové, nové a ještě jednou NOVÉ. Mám ráda své milované knížečky, ale pořád dokola bych ty           příběhy nedokázala číst.

Books
8. Byli knihovníkem, nebo knihkupcem?
    Ráda bych obojí. Baví a bavilo by mě to i to.

love
9. Četla jen svůj oblíbený žánr, nebo všechny krom svého oblíbeného?
    Jasně že svůj oblíbený. Mám moc ráda romantické knížky a teď jsem si zamilovala i dystopie. Když je to       skloubené je to nejlepší.
Divergent | Insurgent | Allegiant

10. Výtisky knih, nebo e-knihy?
      Nikdy jsem nepřečetla jedinou e-knihu a zatím to měnit nehodlá. Navíc se nic nevyrovná vůni nové               knihy.

❤
Snad se vám TAG líbil a v Sobotu se těšte na novou recenzi (těch recenzí teď bude hodně, protože mám celkem dlouhý seznam nepřečtených knih). 

2 komentáře:

Jsem šťastná za každý komentář :)