pondělí 9. března 2015

Professional Fangirl 1

Toto meme jsem našla u Anet. Bude to tu každý měsíc.


Jaká je tvá oblíbená a neoblíbená kniha?
Oblíbené knihy bych tu mohla vypisovat hodinu. Neoblíbená kniha je teď asi bohužel Dívka z nočních můr.

Jaká je tvá oblíbená kniha/ série od tvého oblíbené autora?
Hmm asi to bude Divergence. Na tu bude někdy ke konci Března recenze.

Kniha, která tě nejvíc dojala?
Eleanor & Park. Rychleji jsme odpovědět nemohla.

Kniha, kterou jsi si koupila za pár korun?
Levnější knížku než Ve tvém pokoji zatím nemám.

Oblíbená kniha od Českého autora?
Teď se budu muset přiznat. Já od Českého autora zatím nic nečetla.

Kniha, která tě nejvíc zklamala? 
No zase to bude Dívka z nočních můr.

Kniha, ve které bys chtěla žít?
Prostě jsem si oblíbila Divergenci.

Kniha , kterou jsi si přečetla na základě doporučení?
Na Hvězdy nám nepřály se pějí ódy všude.

Jakou knihu jsi naposledy přečetla?
No tak teď Rezistence.

Jaký je nejzajímavější název knihy kterou jsi četla, nebo viděla?
Dlouhatánský Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti.

Kniha, v níž všichni zemřou?
Na tuhle otázku mi sedí kniha Aréna smrti a vlastně celé Hunger Games.

Kniha, která tě nejvíc zaujala?
Tak to budou asi všechny knihy které si chci koupit nebo přečíst.

Pro dnešní den je to vše.

2 komentáře:

  1. Divergence je naprosto skvělá, a Hunger Games ještě lepší :) Máš dobrý vkus na knihy ;)

    OdpovědětVymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)