sobota 7. března 2015

Recenze: Dívka z nočních můr

Zmizela, ale ve snech se zjevuje pořád.


Název: Dívka z nočních můr
Originální název: Girl of Nightmares
Autor: Kendere Blake
Rok vydání: 2013/ originál: 2012
Počet stran: 288
Překlad: Andrea Vašíčková
Nakladatelství: Baronet
Vazba: Vázaná s přebalem


Uběhly už celé měsíce od chvíle, kdy přízračná Anna Korlovová otevřela dveře do pekla ve svém sklepě a zmizela v něm, ale lovec duchů Cas Lowood to nemůže překonat.
Přátelé Casovi připomínají, že se Anna obětovala, aby on mohl žít — a netoulal se jen světem jako polomrtvý. Cas ví, že mají pravdu, ale v jeho očích se žádná živá dívka, kterou může potkat, nevyrovná mrtvé dívce, do níž se zamiloval.
Vidí teď Annu všude, někdy ve vidinách a někdy v nočních můrách. Ale je tu něco zneklidňujícího — nejsou to jenom sny. Zdá se, že Anna prožívá muka. Kdykoliv se objeví, je trýzněna stále novými a pokaždé hrůznějšími způsoby.

Cas neví, co se s ní stalo, když zmizela v pekle, ale ví, že ať už se jí děje cokoliv, nezaslouží si to. Anna nejednou zachránila Case a je na čase, aby jí oplatil laskavost. 


Celé se to odehrává jenom v mé mysli.


dívka3
Na Dívku z nočních můr jsem se hodně těšila. Říkala jsem si, že to bude stejně nebo podobně dobré jako Anna krví oděná, ale tak to nebylo.
Ke čtení jsem se musela v některých částech nutit. Jsem, ale ráda že jsem nepřestala. Chtěla jsem vědět jak to skončí.
Dozvěděla jsem všechny potřebné věci. Jak to dopadlo a všechno co se nedořešilo.
Nové postavy jsem už ani nějak nevnímala a vlastně ani nevím jak se jmenovali.
Pozitivní bylo že tu pořád byl Cas. Měla a mám ho pořád ráda, ale i přes něj jsem se nudila.
Na začátku se to vlastně ještě dalo a vypadalo nadějně, ale pak se to zhoršovalo.



Tátu jsem ani nezahlédl.



 Celkové hodnocení: Šlo to z kopce. Na začátku se to ještě dalo, ale pak už ne. Byla to nuda, ale jsem ráda že jsem to přečetla.

Obálka: Ta je snad lepší než celý příběh. Je krásně červená, tajemná a vlastně i děsivá. K příběhu se hodí. 

2 komentáře:

  1. Možná by si to zasloužilo v té recenzi trochu rozvést. :)
    Ale souhlasím, druhý díl mě taky nebavil - odpověděl na to, co bylo potřeba, ale jinak bída.

    http://knizni-strom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím máš pravdu, ale já vážně nevěděla co napsat :/

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)