čtvrtek 9. dubna 2015

BOOK TAG: 15 otázek o knihách



 Říkala jsem si že bych mohla napsat zase něco jiného než recenzi nebo něco z nějakého meme a napadl mě TAG. Tagů o knihách je hodně, ale mě se zalíbil právě tento, protože v něm nejsou otázky tipu "Nejstrašidelnější kniha, nejromantičtější kniha" a podobně. Některé otázky jsem viděla už v jiných Tazích, ale každá se musí někdy někde                                                           opakovat. :)






1) Dělá se ti špatně, když čteš v autě?

Love book
To rozhodně ne. V autě čtu o kapičku hůř než, když sedím, ale špatně se mi nedělá. Vím že spoustě lidem se při čtení v autě dělá spatně a jsem rozhodně ráda že mě ne. 
2) Který z autorů má podle tebe originální styl psaní?
Moc ráda bych napsala John Green, ale toho píší skoro všichni. Originální styl psaní má podle mě ještě Colleen Hoover. Moc knih jsem od ní nečetla, ale ty které ano mě dokázaly oslovit a zaujmout. Colleen má zajímavé příběhy plné napětí, překvapení a lásky. 
3) Série knih o Harrym Potterovi nebo Twilight Sága? Sepiš tři body, které tvou odpověď obhájí.
Harry & Ron
Hhhh. Musím přiznat že jsem zatím ani jednu sérii nečetla. To jsem to, ale špatný knihomol. Plánuji, ale číst Harryho Pottera, protože mě celkem láká. 




4) Kniha s ilustracemi, nebo bez nich?

Za mě kniha bez ilustrací. K nějakým knihám se ilustrace sice hodí, ale mě v knize jen překáží. 

5) O které knize sis myslela, že je skvělá, ale později si zjistila, že za nic nestojí?
Untitled
Pro tuhle otázku už mám tak dva měsíce pořád tu stejnou odpověď. Touhle knihou je Dívka z nočních můr. Neočekávala jsem nic velkolepého, ale i tak mě zklamala. Více v recenzi Zde


6) Kdy ses do čtení knih zamilovala?
Untitled
Knížky jsem měla ráda už od malička, ale do pořádného čtení jsem se pustila někdy na Jaře roku 2013. 





7) Jak si na tom s literaturou ve škole?

Na prvním stupni jsme hodně četly různé pohádky a podobně. Ty mě nikdy zrovna dvakrát nebavily, ale dalo se to. Teď se naše češtinářka rozhodla nám vybírat jen klučičí knížky. Abych to ak nějak shrnula tak to co čteme ve škole moc nemusím. :) 


8) Pokud by si k narozeninám dostala knihu, kterou už jsi četla a nelíbila se ti, co by si dělala?
BOOKS !😍
Nejspíš bych jen poděkovala, dala ji do knihovničky a dělala že tam není. 





9) Čteš si na nějakém specifickém místě?

Pro čtení žádné specifické místo nemám. Prostě čtu tam kde jsem. 


10) Zakládáš knihy záložkou, nebo ti stačí obyčejný kus papíru?
Untitled
Rozhodně záložku. Navíc musím mít ke každé knize záložku a ta záložka nesmí být stejná jako nějaká jiná kterou už mám. 




11) Můžeš v knize skončit kdekoliv, nebo čekáš až do konce kapitoly?

BookKdyž jsem doma nebo někde u příbuzných tak zásadně čekám do konce kapitoly, ale třeba v autobuse nebo ve škole v hodině  můžu skončit i jinde než na konci kapitoly. 


 
12) Jíš nebo piješ při čtení?

Při čtení většinou piju (nejradši čaj :)), ale nejím.
13) Dokážeš při čtení něco poslouchat?

BooksPři čtení poslouchám hudbu běžně. Spoustě lidem to nejspíš vadí, ale já se u toho mnohem líp soustředím. 


 

14) Dokážeš přeskakovat stránky?

To teda nedokážu. Přijde mi to divný přeskočit stránku třeba........ (nic mě nenapadá :)). Povinnou četbu do školy nepočítám. 

15) Jak hledáš knihy, které budeš číst?

UntitledVětšinou pole recenzí které čtu nebo podle toho co vydává mé oblíbené nakladatelství. 

4 komentáře:

  1. Tééda, podle odpovědí jsem ti tipovala 15, 16 let a teď koukám na menu a ono 12:).
    Harryho si určitě přečti:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky vyplněný Tag :) V některých věcech to máme stejné, a zbytek podobné :D

    OdpovědětVymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)