neděle 5. dubna 2015

Professional fangirl 2


Toto meme jsem našla u Anet. Bude to tu každý měsíc.

 Jaký je tvůj oblíbený a neoblíbený film?
Hodně oblíbený film je Ladíme!. Je to takovej muzikál. Mám ho ráda já i moje dvě nejlepší kamarádky a koukáme na něj dost často. Neoblíbený film? Celkem těžký. Nemám tak nějak celkově ráda střílečky takže asi ty.

Film, který tě nejvíc dojal?
Film který mě dojal nejvíc se jmenuje Králičí nora. Dokonce jsem u něj i brečela (to je co říct). Jde v něm o to že manželskému páru auto srazí čtyřletého chlapečka a ten umře. 

Film, ve kterém je tvůj oblíbený a neoblíbený herec
Můj hodně oblíbený herec je Miles Teller (Peter v Divergenci) a ten hrál právě ve filmu Kouzlo přítomného okamžiku. V tomhle filmu hraje hlavní holčičí postavu Shailene Woodley (Tris v Divergenci a zároveň moje nejoblíbenější herečka) takže tenhle film byl na tuhle otázku jasná volba. Můj neoblíbený herec je...... já vlastně nemám neoblíbeného herce.

 Film s nejsexy hercem nebo herečkou 
Tak tohle je primitivní otázka. Ve filmu Fakjů pane učiteli hraje Elyas M´Baker který hraje Zekiho Müllera. Nejvíc sexy učitel na světě. 

Film, který sis podíval na základě doporučení
Na základě doporučení jsem se podívala na Čarovný les (je jen s titulky). Směsice pohádek a písniček. 
Nejhorší horor 
Horory mám ráda, ale moc se na ně nekoukám. Nejoblíbenější horor,ale mám. Název hororu je Silent Hill. Celkem dlouho jsem ho už neviděla, ale vím že jsem na něj koukala s tátou když mi bylo asi tak devět.

Nejlepší komedie
Nejlepší komedie jsou myslím celkově s Adamem Sandlerem. Hrál například v Machrech. Já s nám mám, ale nejoblíbenější film Zkus mě rozesmát

 Film natočený podle knihy 
Jsme dám film Poslední píseň. Pro mě je to moc pěkný film ve kterém hraje ještě "normální" Miley Cyrus.

Nejhorší natočený film podle knihy
Pro mě to bude asi Rudá jako rubín. Film je to pěkný to jo, ale mě knížku moc nepřipomíná. Něco tam prostě chybí a já ještě nevím co.

 Film, který sis naposledy podíval
Na film Pana nebo orel. Taková zajímavá komedie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem šťastná za každý komentář :)