Rok vydání: 2011  /originální: 2009
Počet stran: 320
Překlad: Jana Jašová
Nakladatelství: Knižní klub
Vazba: Vázaná s přebalem

Některým andělům je souzen Pád.
Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.

,,Co to vyvádíš?"

Už od prvních stránek mi přišel autorčin styl psaní zvláštní. V některých chvílích je příběh vyprávěný Luce a pak je to jako by někdo vyprávěl děj (trochu blbé vysvětlení, ale já to chápu :)). Když pominu uhle zajímavou věc tak je příběh moc pěkně vyprávěn. Luce je zajímavá hrdinka a já se sní v některých chvílích viděla. Daniel je podle mě divnej. Jeho způsob chování mi nesedl. Jak se Luce může líbit? Na konci si to u mě sice trošku vylepšil, ale zas ne moc. Cama jsme zase měla od začátku ráda. Byl mi víc sympatickej a Luce si všímal víc. Na konci jsem ho trošku nepochopila, ale v příštím díle snad pochopím. A Luciny kamarádky? Ar jsem měla od začátku taky v lásce i když byla někdy naprosto praštěná a někdy mi lezla na nervy. Penn mi byla ze začátku trošku nesympatická, ale postupně si to vyžehlila. Nechci spoilerovat, ale je mi vážně líto co se jí na konci stalo. Abych řekla ještě něco víc o nějaké postavě. Knihovnici nesnáším!!!! Ze začátku je sice milá, ale počkejte si na konec. Mě se nelíbila už od začátku. Instinkty no. O dalších postavách nemám co říct, protože jsme je nějak neměla čas poznat.

,,Luce!" Cam se rozběhl k jejich autu.

Výsledek obrázku pro padlí andělé
Tahle knížka byla moje první která se týkala andělů. V prvním díly toho okolo nich sice moc není, ale já věřím že se to pak rozjede. Plánuji malinko odstoupit od knížek s "může se stát" dějem a číst něco víc nereálného. Tuhle knížku jsme si nechtěla nikdy koupit, ale jedna slečna která mi prodávala ještě jinou knížku měla na prodej i tuhle a mě se zalíbila obálka a navíc knížka byla levná. Pomalu se posouváme ke konci a já musím říct ,,Konec jsem totálně nepochopila". Ano, ano klidně se divte nepochopila jsme konec. Nejspíš za to může to že jsem byla při dočítání knížky ospalá. Nepochopila jsem proč jsou určité postavy padlí andělé. Co to tam bylo za bitvu a na víc si nevzpomenu. Moc se těším až si koupím další díl a věci se mi ujasní, protože knížka se mi líbila.

Cítila ji v ovzduší jako epidemii.

Závěr: Takový příjemný a celkem jednoduchý příběh o andělech.

Obálka: Obálka je v podstatě důvod proč teď knížka leží v mé knihovničce. Je tajemná, zvláštní a ukazuje na zajímavý děj.