sobota 6. června 2015

On my wishlist 8

Jde o týdenní projekt, jehož cílem je každou sobotu zveřejnit článek
s několika knihami z našeho wishlistu. Projekt je od zahraniční blogerky Book Chick City.




Výsledek obrázku pro polibek pro annu
Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti. A také je tu jeden spolužák, Étienne St. Clair, který se liší od všech chlapců, které kdy Anna potkala… 









Výsledek obrázku pro like me každé kliknutí se počítá
Na škole vypukne šílenství – místní sociální síť ON spouští vlastní televizní vysílání a hledá nového moderátora. Pravidla jsou jednoduchá – stačí být členem, získat co nejvíce přátel a lajků za své příspěvky. A cesta k úspěchu? Post the most! Počáteční zábava, náběr hordy přátel a hon za body se však brzy vymkne kontrole. Nesmělá Karo, zdánlivě sebevědomá Jana a vtipálek Eddie se nezadržitelně řítí do průšvihu. Každá sranda totiž něco stojí. O to víc, když přestává být k smíchu. Pod tlakem událostí a důsledků svých lehkovážných činů čelí všichni tři zásadním otázkám. Na co všechno mám ještě žaludek? Dokážu vystoupit z rozjetého vlaku? A můžu nějak napravit, co jsem spískal? 

3 komentáře:

  1. Polibek pro Annu jsem četla už třikrát a nikdy mě tato kniha neomrzí. V létě bych si ji znovu chtěla přečíst už po čtvrté. :) Jsem zvědavá jak se tobě bude líbit. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám že se mi bude líbit.:) Chci si ji přečíst právě o prázdninách, protože se chystám do Paříže. :)

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)