neděle 7. června 2015

Professional fangirl 3

Toto meme jsem našla u Anet. Bude to tu každý měsíc.

Který je tvůj oblíbený a neoblíbený seriál?
Můj oblíbený seriál je nejspíš Teorie velkého třesku a Jak jsme poznal vaši matku. Neoblíbený je rozhodně Futurama.

Seriál na který ses podívala jen kvůli doporučení?
No nejspíš žádný.

Seriál který si neviděla a ani ho nechceš vidět?
Niky jsem se nedívala na takové ty Manga seriály a ani mě to neláká.

Na který seriál se díváš nejdéle?
Nejspíš na Teorii velkého třesku. Prostě nejlepší.

Seriál který tě omrzel?
Omrzelo mě Pretty Little Liars a Upíří deníky. Dokoukala jsem tak tři série a myslela že už umřu nudou.

Seriál, který by jsi mohla sledovat stále dokola?
Zase a jednoznačně Teorie velkého třesku

Který sleduješ jen kvůli hercovi a nebo herečce?
To nebude žádný seriál. Dřív to byl seriál Upíří deníky, ale u těch jsem už nemohla vydržet ani kvůli Ianu.

4 komentáře:

  1. Upíří deníky a Pretty Little Liars mě taky omrzelo, v PLL jsem skončila ve 3. sérii a TVD jsem dokoukala asi až do 4. :D Pokud bych ti mohla poradit, tak být tebou bych změnila design blogu, protože ten obázek, který máš na pozadí je strašně nekvalitní a špatně se na něj dívá, stejně tak ten úvodní obrázek. Jen rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad změnou vzhledu už dlouho přemýšlím, ale nemám teď moc času něco měnit a tak nový vzhled bude asi až o prázdninách.

      Vymazat
  2. Já bych mohla dokola koukat na Přátelé a Black Books. Teď mám rozkoukaný Doktůrky a všeobecně mám ráda seroše z lékařskýho prostředí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tohle nějak moc nemusím, ale moje nejlepší kamarádka nekouká na nic jinýho než na seriály s doktorama. :)

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)