pátek 31. července 2015

Prázdninový knižní TAG

PrazdninovyKnizniTAG

Protože tu tak dva/tři týdny nebyl žádný článek, tak jsem se rozhodla že vám to teď všechno vynahradím a proto tu teď snad bude hodně článků. No a já jsem se rozhodla udělat zase nějaký ten tag a do oka mi padl právě tenhle... Je léto tak proč neudělat Letní knižní TAG?



1. Čteš o prázdninách více, nebo méně než přes rok?
Vždycky jsem četla o prázdninách víc než přes rok. Hlavně to bylo kvůli škole, ale letos mi to přijde tak nějak  na stejno. V letošním létě mi přijde že pořád někde jsem nebo prostě nemám čas a tak čtu stejně jako když je škola.


2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
No, popravdě jsem žádnou takovou tu klasickou letní romanťárnu nečetla. Ale taková podle mě pěkná knížka na léto je například Ostrov lhářů. Tuhle knížku jsem četla teď v Červenci a byla dokonalá. Taky se vlastně odehrává v létě, ale není to taková ta klasická zamilovaná knížečka


3. Kolik jsi schopná si vzít knih na dovolenou?
To je těžké. Letos jsme na pořádné dovolené nebyli a s mámou pojedeme až v Září. Každoročně (letos bohužel ne) jezdíme s rodiči a dalšími příbuznými na Vltavu, tam si vždycky beru jen jednu knížku, protože celý den se něco dělá takže není moc času na čtení. Ale počítám že na pořádnou dovolenou bych si vzala tak 2-3 knížky.


4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
My teda už dva roky ve škole povinnou četbu nemáme (to je dobře, protože mě to nebavilo) a nikdy předtím jsem ji o prázdninách nečetla.


5. Preferuješ klasické knihy (papírové) nebo e- knihy (elektronické knihy)?
Tady není o čem mluvit. Na sto procent klasické. E- knihy jsou mi naprosto nepříjemné. Jsem ráda když mám knížku u sebe, kdykoliv se můžu podívat na obálku a navíc nic se nevyrovná vůni knih. Můj táta se mě teda pořád snaží přemluvit ať si koupím čtečku, protože on ji má a je sní prý naprosto spokojený, ale já ji prostě nechci, protože mi to je prostě nepříjemné.


6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Tak nad tímhle jsem musela dlouho přemýšlet, protože bych brala všemi deseti kdyby se zfilmovala každá knížka co jsem četla. Jenže to mi připadá jako nudná odpověď a tak si hold nějakou musím vybrat. Takže nejspíš by to byla knížka Bez naděje nebo Ostrov lhářů, tyhle dvě knížky se mi strašně moc líbily a ve filmu by byly myslím úžasné.


7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
Tak na tohle mám asi jasnou odpověď. Dala bych cokoliv za to abych mohla strávit den s Adamem (Zůstaň se mnou). Adam je prostě úúúúžasný, povídali by jsem si o hudbě a zahráli si třeba společně na kytaru. Prostě to by byl dokonalý den.


8. Které místo z knihy bys ráda navštívila? 
No bohužel nebudu jako většina ostatní a neřeknu Bradavice (Harryho Pottera jsem nečetla). Nejspíš bych se ráda podívala někam do Colorada. V Colorádu se odehrává knížka Najít Sky a jsou tam hory a v zimě by to tam bylo fantastické

8 komentářů:

  1. Skvělý tag i tvé odpovědi :) Taky vždycky o prázdninách čtu více, ale stejně se mi pořád nedaří přečíst všechno, co bych chtěla :) A taky bych nejraději viděla zfilmované skoro všechny knihy, které jsem četla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Škoda že nezfilmují všechny. :)

      Vymazat
  2. Vynikající Tag, taky si ho musím vyplnit, líbí se mi :) A naprosto s tebou souhlasím, taky bych ráda viděla zfilmované skoro všechno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně ho udělej. ;) Jsem ráda že se mnou někdo souhlasí. :)

      Vymazat
  3. Super TAG a odpovědi =) O prázdninách čtu nejvíce. ale většinou to nestihnu všechno =)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já o letošních prázdninách nestíhám vůbec a jsem ráda že jsem přečetla aspoň něco. :)

      Vymazat
  4. Taky jsem vždycky o prázdniních četla víc.. a letos se to úplně otočilo a nepřečetla jsem skoro nic :D
    Vždycky jsem byla spíš proti e-knihám... ale pak se mi třeba stalo, že nějakou knížku děsně dlouho neměli v knihovně, tak jsem si ji stáhla do počítače a přečetla tam... nebo jsem jela na dovolenou a do batohu už se mi zaboha nemohla vejít žádná knížka (zrovna jsem chtěla číst samé tlusté), tak jsem si od taťky půjčila čtečku. A teď už přemýšlím, jestli si ji taky pořídit... Ale zároveň si pořád částečně myslím totéž co ty a pořád se nemůžu rozhodnout :D
    Je fakt, že film Bez naděje by byl super, to mě nikdy nenapadlo! Úplně vidím ty tajuplné střihy do její minulosti... :D
    Super tag a super odpovědi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na to letos stejně :)
      Já mám proti nim pořád takovou averzi. Jenže s tím jak pořád všechny otavuju s tím že teď potřebuju koupit takovou a takovou knížku (nedivím se že je to otravuje), mám takový pocit že mi tu čtečku snad koupí. :D
      Zatím můžu ve zfilmování jen doufat. :)
      Děkuju.

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)