středa 26. srpna 2015

Narozeninová soutěž



Úplně na začátek bych se chtěla omluvit za to že tu strašně dlouho nic nebylo. Doufala jsem že o prázdninách budu mít víc času, ale bohužel jsem neměla. Celý Červenec jsme pořád někde byli a já neměla čas. Navíc se mi podařilo si zlomit ruku a já, protože jsem moc šikovná nebyla schopná nic napsat. Hned po sundání sádry jsem odjela na tábor ze kterého jsem se před dvěma dny vrátila.

Ale teď dost vymlouvání a přesuneme se na to kvůli čemu dnes píšu. 15. Srpna 2014 jsem založila tenhle blog a přidala svou první recenzi. Musím říct že moje první recenze byli strašné (nedívejte se). Teď jsou podle mě o moc lepší a nechápu jak jsem mohla napsat recenzi ve které bylo asi patnáct vět a z toho dvanáct jich byla anotace. Jak říkám hrůza. Takže si myslím že jsem se posunula.

Tenhle článek tedy měl vyjít 15. Srpna, ale já byla na táboře a tam jsem nic vydat nemohla. No a posledních pár dnů jsem zařizovala věci do školy, takže jsem na dokončení tohohle článku našla čas až teď. Jinka jsem ráda že knížky už mám dávno koupené, jinak bych se asi zbláznila.

Ještě, ale musím poděkovat všem co můj blog čtou, stali se pravidelnými čtenáři a nebo si přečetli jen jedinou recenzi. No ať tenhle blog čtete pravidelně a nebo jste na něm poprvé mám pro vás dva krásné dárečky.

A úplně na závěr. Pokusila jsem se udělat "narozeninové meme". Je to poprvé co něco takového dělám a moc spokojená s tím nejsem, ale chtěla jsem to udělat. Snad to aspoň trošku vypadá a to už je jaksi všechno co jsem vám chtěla říct.

1. cena


První cenou je kniha Bez naděje. Mám ji také doma a četla jsem ji minulí rok... je skvělá.

2. cena
O téhle knížce popravdě nic nevím, ale zaujala mě a řekla jsem si že by se mohla někomu líbit. Prý je pro fanoušky Stephna Kinga.

Pravidla soutěže
- Soutěž trvá od 27. 8 do 24. 9
- Soutěž bude trvat do půlnoci 24. 9, během dalších dvou dnů vyhlásím výherce
- Výherce má 72 hodin na odpověď, jinak losuji nového
- Pro účast v soutěži musíte vyplnit formulář
- Každý může vyplnit formulář jen jednou
- Soutěž je jen pro lidi s českou doručovací adresou
- Výherce budu losovat přes Random.org


Všem přeji hodně štěstí! ;)

4 komentáře:

  1. Děkuju za soutěž a ať tu s námi ještě hodně dlouho vydržíš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač ;) doufám že tu vydržím ještě dlouho.

      Vymazat
  2. Gratulujem k blogovým narodeninám, súťaž je super, zapojila som sa a už mi ostáva len dúfam, že sa na mňa usmeje šťastie :-)

    OdpovědětVymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)