úterý 1. září 2015

Goodreads TAG


Na začátek školního roku jsem se rozhodla udělat další TAG a když jsem uviděla tenhle... musela jsem ho udělat.


1. Jakou knihu jsi naposledy přečetla?
Naposledy jsem přečetla Nikdy Neříkej Navždy. Knížka není nic extra, ale nic hrůzného to taky není (musíte si počkat na recenzi).

2. Co právě čteš?
No už hrozně dlouho čtu Příliš mnoho Kateřin od J. Greena a nedá se říct že by mě to nebavilo, ale nějak se nemůžu dočíst konce.
3. Jakou knihu jsi naposledy zařadila do To-Read poličky?
To je kniha Líbali Jsme Se (Two Boys Kissing). Tahle knížka vyjde 21.9 tohohle roku u CooBoo a její námět se mi moc líbil. Nikdy jsem nečetla knihu kde by hlavní postavy byli gayové a moc se na to těším.
4. Kterou knihu si plánujete přečíst, až dočte tu aktuální?
Eeee... ani nevím. Mám teď v knihovničce moc knih, ale asi to bude Druhá Stříbrná Kniha Snů. První díl se mi líbil moc a teď se nemůžu dočkat toho druhého.  

5. Používáš hvězdičkové hodnocení?
Jasně že je používám. Používá je skoro každý a já jsem celkem líná napsat komentář, když pak stejně napíšu recenzi

6. Účastníš se 2015 reading challenge?
Je to pro mě motivace abych četla víc a navíc když pak vidím kolik knih jsem za rok přečetla jsem spokojená

7. Máš wishlist? 
Ano mám. Jediné co mě děsí je že je na něm aktuálně 199 knížek a pořád přibývají další a já je prostě nestíhám kupovat a často už ani nemám za co když všechny svoje peníze utratím za jiné knížky. 

8. Jakou knížku si plánuješ koupit nejdřív?
To už nevím vůbec, ale ráda bych dokud ještě bude teplo koupila a přečetla Amy a Roger: Na cestě

9. Jaké jsou tvoje oblíbené citáty?
Já vlastně ani oblíbené citáty nemám. V knížkách mi jen často doplňují příběh, já si je pak snažím zapamatovat, ale nezapamatuju a tím to u mě s citáty končí.

10. Tvoji oblíbení autoři?
To asi budou K. Gier, C. Hoover nebo K. Cass. Nikdy se na to, ale nesoustředím. Prostě koupím knihu kterázaujme a neřeším kdo ji napsal.

11. Jsi v nějaké skupině?
Ano jsem, ale nic tam nepřidávám a je to jako kdybych tam nebyla




To by bylo pro dnešek všechno a snad si to ve škole/ práci užijete a nebude to tak hrozný. ;)

Ps: Kdyby se chtěl někdo podívat tak TADY je můj Goodreads účet :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem šťastná za každý komentář :)