neděle 1. listopadu 2015

Měsíční chvástačka + Wrap up (Říjen 2015), TBR (Listopad 2015)


Ahoj všichni, dneska jsem se rozhodla že taky začnu dělat Wrap up a TBR. Jenže se mi nechce dělat dva články, tak jsem se rozhodla že to spojím v jeden. Navíc tam dám i Měsíční chvástačku


Takže jako první vám řeknu jaké knížky přibyly do mé knihovničky za měsíc Říjen.

Říjnu mi do knihovničky přibylo pět knížek a musím říct že za všechny jsem ráda. Tři jsem dostala od dědy k narozeninám i když jsme je měla už v Září. U nás děda vždycky vozí dárky až o měsíc později. No a zbylé dvě jsem si teda už koupila sama. 


Od dědy jsem teda dostala tři knížky a to Hrej hráčem, Město z kostí a Skleněný trůn.
Hej hráčem už jsem četla a musím říct že se mi tahle knížka hodně líbila, ale víc vám o ní řeknu až v recenzi. Město z kostí a Skleněný trůn jsem ještě nečetla, ale snad se k nim brzo dostanu, protože vypadají lákavě.




Na konci Října jsem si šla do knihkupectví sice pro Labyrint (na tem jsem tam jaksi zapomněla), ale místo něj jsem si koupila jiné dvě krásky. Při mém očividně marném hledání Labyrintu jsem zavadila okem o knížku Líbali jsme se a okamžitě si ji brala. Četla jsem na ni moc dobrou recenzi a říkala si že bych to měla zkusit. Pak jsem jen tak chodila po knihkupectví a uviděla Můj ne tak sladký život, protože se mi první dva díly líbili jsem usoudila že by bylo fajn mít kompletní sérii. Takže jsem vlastně měla hned dvě knížky.


Další tady mám Wrap up. Musím říct že knížek jsem v Říjnu přečetla málo a je to hlavně kvůli škole. Zavedly nám tam naprosto šílená pravidla a já si musela prostě zvykat. 


Jako první jsem dočetla Amy a Roger: Na cestě. Tuhle knížku jsem měla rozečtenou už od Září a musím říct že se mi moc líbila. Hned na to navazovala Hrej hráčem, kterou jsem měla přečtenou za dva nebo tři dny. Pak jsem rozečetla další letní knížku a to Můj život u sousedů. Taky se mi tahle knížka dost líbila. No a na konec Všem klukům, které jsem milovala. Tohle byla hrozně moc sladká a knížka a já se do ní úplně zamilovala. Je hold vidět že jsem si v Říjnu vybírala jen dobře.


Jako poslední tu mám TBR. V Listopadu bych si moc ráda přečetla tak čtyři nebo pět knížek. Nejdřív bych ráda dočetla knížku Jablečný koláč naděje. No a potom bych si vážně hodně ráda přečetla Moře klidu, Elitu, Dech a Líbali jsme se. Některé mám v knihovně už dlouho a zasloužily by si abych si je přečtla. Zbytek tam je celkem krátce, ale láká mě tak moc že si prostě nemůžu pomoct a musím to přečíst.


Snad se vám článek líbil a zase někdy příště.

   
  Jaké knížky jste přečetli nebo si koupili v Říjnu vy?
                 A jaké by jste si v Listopadu rádi přečetly?

8 komentářů:

  1. Super přírůstky! Děda se fakt vyznamenal :) Nástroje smrti (Město z kostí je 1. díl) miluju, je to jedna z mých nejoblíbenějších sérií. Taky by se mi hodilo, kdyby mi děda dokoupil poslední dva díly :D A Skleněný trůn se taky poměrně dost líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyznamenal. :) Hodně se na to těším,tak snad to bude dobrý. Co ty víš, třeba koupí. :D

      Vymazat
  2. Skvělé knihy ani nevím jakou bych si chtěla přečíst dřív. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy!a dost jsi toho přečetla!já bohužel přečetla jen Daleko od hluciciho davu, vůbec nic nestiham,mám školu, práci a je to dost časové náročné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No chtěla bych toho přečíst víc. Já taky právě moc nestíhala, ale teď je to lepší. :)

      Vymazat
  4. Do knihovnicky ti pribily krasne knizky! Libali jsme se bych si taky chtela poridit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem z nich hrozně šťastná. :) Doufám že se mi bude líbit.

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)