pátek 23. října 2015

Podzimní knižní Tag



Vím, že tu nic ZASE dlouho nebylo, takže se omlouvám. Bohužel teď mám vážně málo času.
No rozhodla jsem se udělat Tag no a je podzim tak jsem se rozhodla udělat podzimní tag. Viděla jsem ho už u spousty blogerů, jak českých tak zahraničních. Myslím že dost vykecávání, to si necháme na jindy.


1. Nejoblíbenější kniha kterou ji četla na podzim?
To asi bude asi My děti ze stanice ZOO. Tuhle knížku jsem četla loni na podzim a moc se mi             líbila. Letos ji čtu znovu ve školní čtenářské dílně. No prostě jsem se zamilovala. Je to skvělá             knížka. Ten příběh mě hrozně baví a musím si tu knížku hodně brzo koupit!!

  
2. Kniha která ti připomíná školu?
Hmmm.... to je celkem těžká otázka. Myslím že to asi bude Hledání Aljažky od Johna Greena.         Knížek o škole už jsem četla hodně, ale tahle jsem mi líbila vážně hodně. Váleček byl totiž super,       stejně tak i Plukovník a Aljaška.

3. Kniha, jejíž obal připomíná podzim?
Tak to je jasný. Jablečný koláč naděje, sice jsem tuhle knížku ještě nečetla, ale těším se na ni.           Obálkou mi jasně připomíná podzim. Hlavně tím jak je oranžová a jsou na ní jablíčka.

 
4. Tvůj nejoblíbenější hororový příběh?
 No, já popravdě ještě nic nějak hororového nečetla. Jediné je tak asi Anna krví oděná, ale to              podle mě není nějak extra hororový příběh, ale můžeme to počítat.

5. Nejoblíbenější hororový film?
Popravdě ráda horory mám, ale nemám nejoblíbenější. Musím, ale říct že mám hodně ráda                   Paranormal Activity.
Paranormal Activity poster.jpg poster

6. Film, který bude uveden do kin a na který se těšíte?
Tohle vím přesně, je to Poslední lovec čarodějnic. Je to hlavně asi proto, protože tam hraje Vin         Diesel. Mám ho jako herce hodně ráda, protože miluju Rychle a zběsile.

7. Kniha vydaná na podzim na kterou se nejvíc těšíte? 
Moc se těším až vyjde Rudá královna kterou napsala Victoria Aveyardová. Tahle knížka mi           připadá zajímá námětem a proto doufám že se mi brzo dostane do ruky.

Rudá královna Všem klukům, které jsem milovala  
8. Tři knihy, které si chceš přečíst letos na podzim?
 No upřímně ani nevím. Ale doufám že si brzo přečtu Všem klukům, které jsem milovala, Hrej        hráčem a Moře klidu. Tyhle knížky mám sice v knihovně teprve chvilku, ale i tak už bych si je          moc ráda přečetla. Bohužel to, ale znamená to, že ty co už tam čekají několik měsíců, ještě musí          počkat.

9. Jaké knihy by jsi doporučila, na četbu na Halloween?
Nejspíš Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. Není to nějak extra strašidelné, ale             myslím že by se to na Halloween hodilo, taky hodně kvůli fotkám co se v knížce nacházejí.


Doufám teda že se vám Tag líbil a teď se budu snažit zase přidávat víc.

2 komentáře:

  1. Já si vůbec neuvědomuji, že už se blíží Halloween! :) I když je to ostuda, My děti ze stanice ZOO jsem ještě nečetla, ale mám je v plánu už strašně dlouho. I pro mě je to taková kniha, která se k podzimu ideálně hodí. Aljaška mě moc nebavila a nevím proč, ale působí to na mě spíš jako takové jarní čtení :) Hezký tag.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já někdy taky ne. :) Určitě si ji brzo přečteš. Mě se právě od Greena Aljaška líbila nejvíc. :) Děkuju.

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)