sobota 24. října 2015

Recenze: Příběh dvou staletí

Dívka z šestnáctého století v moderní době

Obálka titulu Příběh dvou staletíNázev: Příběh dvou staletí
Originální název: The Tale of Two Centuries
Autor: Rachel Harrisová
Rok vydání: 2014/ originál: 2013
Počet stran: 324
Překlad: Kristýna Brunclíková
Nakladatelství: CooBoo
Vazba: Vázaná 


Alessandra D'Angeli touží po dobrodružství. Je unavená ze svého života v renesanční Florencii, kdy se musí podřizovat zkostnatělé morálce i očekávání ostatních. Jednou jedinkrát chce být sama sebou. A ze všeho nejvíc touží se znovu setkat se svou sestřenkou Cat, která za ní přišla z budoucnosti. A hvězdy vyslyší její prosbu. 

Alessandra se najednou ocitá v 21. století – ze všech stran na ni útočí podivné zvuky, lidé jsou naprosto skandálně oblečeni a zdá se, že se svět zbláznil. Avšak Alessandra ví, že jí hodiny neodvratně odtikávají čas, než se bude muset vrátit zpět do šestnáctého století, a tak si chce největší dobrodružství svého života pořádně užít. A co by to bylo za dobrodružství, kdyby nedošlo i na lásku?

love, kiss, and couple image


Nemám nejmenší tušení, co se to se mnou děje a proč, vím jen, že každičký nerv v mém tělese najednou upíná k onomu spanilému mladíkovi. A on mě přitom zatím vůbec nezpozoroval!
                63. strana

 
Na tuhle knížku jsem se hodně těšila. První díl se mi líbil a já doufala že druhý se mu snad vyrovná. Rozhodně se mu vyrovnal. Alessandra se z minulosti přesunula sem a já se nemohla přestat smát tomu že spoustu věcí jí připadá zvláštních. Nejlepší bylo když si měla obléct kalhoty a hrozně dlouho si hrála se zipem, protože jí to připadalo zvláštní. V podstatě všechno co nám připadá normální, pro ni bylo zvláštní. 

Další moje radost přišla, když se na scéně objevil Austin. Čekala jsem že se objeví nějaký kluk který to zase celé zkomplikuje a Alessandra se do něj zabouchne, ale nevěděla jsem že to bude nějakej namachrovanec. Jenže když pak spolu dostaly udělat ten úkol bylo mi to jasný. Nakonec jsem, ale ráda, protože Austin je zase super jako snad většina hlavních hrdinů. Což už mě zase štve, protože mě začíná nudit to že mám skoro každého ráda. No o tomhle bych se dokázala bavit dva dny, takže se radši přesuňme jinam. 



Škádlil mě, zkoušel. A já neprošla. Ale to naposledy.
                                         151. strana




Celý příběh byl moc pěkně napsaný takže i to že Alessandra šla nakupovat, učila se surfovat nebo hrála v divadle na mě působilo dobře. Vždycky když nad touhle knížkou přemýšlím, říkám si že by musela být sranda, kdybych se sem přenesla z minulosti a učila se to co v podstatě už umím. Skoro celou knížku jsem doufala že se Alessandra nevrátí zpátky a že tu zůstane. 
Líbil se mi i vývoj postav. Alessandra se měnila z té poslušné holčičky na normální teenagerku a Austin se nakonec ukázal jako ne až tak velkej namachrovanec. 
Když srovnávám první a druhý díl tak se mi někdy zdá že se mi snad druhý líbil víc, ale ten druhý byl originální zase něčím jiným a proto nemůžu říct na 100% jaký díl byl lepší. Líbilo se mi i to že v každé knížce je hlavní hrdinkou někdo jiný. Jednou to byla Cat a podruhé Alessandra. Takže teď nevím kdo vypráví třetí díl a chci to co nejdřív zjistit. 



Nevěřícně na něho vykulím oči, ale pak si uvědomím, že jeho ruce jsou stále tam, kde je před chvílí položil - jedna mě hladí po vlasech a druhá mi spokojeně spočívá na zádech.
                                                                                231. strana 



Celkové hodnocení: Jedna z mála sérií kdy druhý díl byl stejně dobrý jako ten první. Každý z těchto dvou dílů byl originální něčím jiným a to je dobře. Moc se těším na třetí díl, ale jsem líná si ho prostě dokoupit, ale to už je můj problém. 

Obálka: Je vlastně stejná jako originál. Celá tahle série má kouzelné obálky, které na mě působí na mě příjemně a jsem vždycky ráda, když na obálce nejdou vidět obličeje. Tady ne což je plus. 

2 komentáře:

  1. Všechny díly bych si ráda přečetla a doufám, že mě nezklamou. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se zatím oba líbily :) Dej vědět až přečteš :)

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)