čtvrtek 5. listopadu 2015

Divergent Tag




Takže dneska jsem si pro vás připravila další tag. Tenhle tag jsem jen tak zahlédla a jelikož se mi celkem líbil napadlo mě ho taky udělat. Nejsem, ale žádný velký fanoušek téhle série. 

Ps: Obsahuje spoilery. 

1. Oblíbená kniha v trilogii?
Za mě je to první díl Divergence. Byl ze všech dílů nejlepší a podle něj vypadala série hodně slibně a dobře, ale nakonec tak dobrá nebyla. 
2. Nejméně oblíbená kniha v trilogii?
Nejspíš Rezistence. Je sice tak nějak na stejno s Aliancí, ale v té se toho podle mě dělo o něco víc a proto byla o něco lepší. 
3. Oblíbená postava?
Jednoznačně Peter! Možná si teď někdo říká proč, ale já ho měla ráda hned od prvního dílu ze všech nejvíc. Navíc ho ve filmu zahrál jeden z mích nejoblíbenějších herců. 

4. Nejméně oblíbená postava?
Tobias! Byl mi prostě celou sérii hrozně nesympatický a protivný. Kvůli němu jsem si koupila Čtyřku, abych si ho třeba víc oblíbila, ale nepovedlo se.

5. Kterou frakci by sis vybrala?
Naprosto jednoduchá otázka. Jednoznačně Neohrožené. Nemohla bych být Sečtělá, tam bych se unudila nudou, u Upřímných bych to prostě nezvládla, Odevzdanost by taky jaksi nebylo nic pro mě a Mírumilovnost jakbysmet, jsem hold kapku sobecká. Neohrožení jsou navíc jasná volba, protože bych se tam učila bojovat a hrozně bych si chtěla vyzkoušet seskakovat z toho vlaku.

6. Kterou frakci by sis nevybrala?
O tomhle jsem se už rozepisovala o kousek výš, ale vím jistě že bych na 100% procent nešla do Odevzdaných a Mírumilovných. Jsou na tom stejně jako Upřímnost a Sečtělost, ale o něco horší jsou v tom že nosí příšerné barvy oblečení. Dobrý důvod proč tam nejít co? :D

7. Oblíbená obálka?
Tady musím uznat že všechny jsou pěkné, ale nejvíc se mi líbí Rezistence. Hlavě tím spojením barev. 

8. Oblíbená scéna? 
Co jsem tak viděla, všichni psali, to jak Tobia rozprášil Trisin prach z Hanclova mrakodrapu při jízdě dolů, ale u mě to tak není. Nejvíc se mi líbila ta scéna, když Tris poprvé jela z toho mrakodrapu. 

9. Nejsmutnější smrt?
Asi čekáte že napíšu Trisina, ale ta to není. Ne že by mi to bylo jedno, ale nejvíc mě naštvala smrt Willa hned v prvním díle. Byl taky jeden z mích oblíbenců. To že ho zabila právě Trish i když on vlastně nebyl dá se říct při smyslech a mohl zabít on ji,  mě naštvalo ještě víc. 

Snad se vám tag líbil. Já nikoho netaguju nikdy a budu v tom pokračovat. Ale ten kdo tuhle sérii četl, ať ho klidně napíše. 




4 komentáře:

  1. Super Tag :) Některé tvé odpovědi mě dost překvapily. V 1 a 7 se ale shodneme. A s tvým dovolením bych ho také moc ráda vyplnila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jsem ráda že jsem se v něčem shodly. Jasně vyplň, ráda si to pak přečtu. :)

      Vymazat
    2. Tak fajn :) tady máš odkaz http://kacikuvsvetknih.blogspot.cz/p/divergent-tag-takze-dneska-jsem-si-pro.html

      Vymazat
    3. Děkuju ráda si to přečtu :)

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)