sobota 14. listopadu 2015

On my wishlist 18

Jde o týdenní projekt, jehož cílem je každou sobotu zveřejnit článek
s několika knihami z našeho wishlistu. Projekt je od zahraniční blogerky Book Chick City.


(Jsem prokletá.) Mám dar.
(Jsem zrůda.) Jsem víc než jen člověk. 
(Můj dotek je smrtící.) Můj dotek znamená sílu. 
(Jsem jejich zbraň.) Budu se bránit. 

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň. Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…



Strhující paranormální romance plná napětí. V městečku Providence se studentka Nina Greyová dostane do ohniska války mezi nebem a peklem. Dívka, otřesená náhlou smrtí svého otce, se s Jaredem Ryelem seznámí úplnou náhodou... nebo si to aspoň myslí. Přestože ji ten pohledný a trochu tajuplný mladík přitahuje, Nina je vůči němu podezřívavá. A když se začnou rojit otázky bez odpovědí, Jared riskuje všechno, aby si udržel ženu, nad kterou má bdít – a prozradí jí tajemství, o němž přísahal, že je bude chránit...



A jaké knihy jsou na vašem wishlistu?

6 komentářů:

  1. Knihu Jsem roztříštěná mám taky ve WishListu, ale pořád váhám jestli si jí koupit nebo ne. :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky v knihkupectví taky váhám :)

      Vymazat
  2. Jsem roztříštená bych taky chtěla, ale stále váhám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Roztrieštená je úžasná, tú určite odporúčam.
    Prozreteľnosť som nečítala, ale veľa ľudí ju kritizuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si ji teda koupím :) Nevím, ale někdy si to snad ověřím.

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)