sobota 14. listopadu 2015

Recenze: Nikdy neříkej navždy

Navždy je lež...

Chystám recenzi...Název: Nikdy neříkej navždy
Originální název: No Such Thing As Forever
Autor: Ali Cronin
Rok vydání: 2013/ originál: 2012
Počet stran: 236
Překlad: Petra Klůfová
Nakladatelství: Fragment
Vazba: Brožovaná




Sedmnáctiletá Sára byla poslední z party, kdo neměl OPRAVDOVÉ zkušenosti s kluky. To se ale změnilo a teď prožívá svoji první velkou lásku. Na dovolené ve Španělsku potkala báječného kluka - Joea a všechno je téměř super... alespoň ze začátku. Zničehonic však Joe zmizí, nezvedá telefon, neodpovídá na zprávy. Co když Sáru jen využívá? Podaří se jí odhalit pravdu?

Honem jsem přestala snít. ,,Promiň... jen jsem se zamyslela nad tím, co mě dnes večer čeká." Vzhlédla jsem k němu. ,,Myslíš, že se tvým kamarádům budu zamlouvat?"
                                                                              57. strana

Nikdy jsem neměla v plánu si tuhle knížku koupit, ale ony jsou ty slevy tak lákavé. Jen tak s kamarádkami procházíme levné knihy a tam na mě vypadne tahle knížka za patnáct korun. Neodolala jsem té ceně a musela si ji koupit.
love, couple, and kiss imageTé ceně se teď nedivím, protože je to tak trošku knížečka o ničem.
Holka potká kluka, líbí se jí a ona je dostatečně sexy, aby se s ní chtěl vyspat. Úkol splněn a teď se jen vypařit. Vypařit se vám povede, jenže ta holka si myslí že mezi vámi bylo něco víc a najde vás. Snaží se, aby z toho byl nějaký vztah, ale tak to prostě nechodí.
O tohle vlastně v celé knížce jde. Sára se snaží, aby z jednoho sexu s Joem bylo něco víc a ne jen další sex pro jeho zábavu.
Dočetla jsem to do konce jen z jediného důvodu. Chtěla jsem vědět, kdy jí konečně docvakne že on s ní chodit nechce. Ano, tohle je ten jediný důvod. Prostě to byla vlastně nuda. Řešilo se pořád jen to samé. Byla kvůli tomu malá zápletka a to taková že se s ní její kamarádky na chvíli nebavily. Jenže to je málo.
Navíc se tam nic jiného než sex neřešilo. Upřímně jsem nepotřebovala vědět že Beruška ho umí skvěle vykouřit a že když mu nestojí vypadá jako hlemýžď. Pro mě postradatelné informace.

,,No tak," natáhla Ashley nohu a špičkou boty ťukla Jacka do podrážky. Chci slyšet odpověď! Byl jsi někdy zamilovaný?"
Usmál se jen koutkem úst. ,,Mezi námi - byl."
                                                                                                  133. strana

Když pominu to že se pořád mlelo jen o sexu, další mínus bylo samotné chování Sáry. Byla hrozně naivní. Bylo až nad slunce jasné že s ní Joe nechce mít nic vážného a ona ho musela i přes to pořád uhánět. Vypadalo to že si myslí, že s ním bude až do konce života. No prostě osudová láska. Nic lepšího se stát nemohlo. Někdy mi teda bylo Joea i líto. On si za to molh jaksi sám. Neměl si s ní začínat, ale někdo už je hold takový.
Její kamarádky jí pořád říkaly, ať ho nechá. Jenže Sára je prostě neposlouchala. Pořád tvrdila že mezi nimi o něco jde a přitom nešlo. Častokrát jsem si říkala že není normální a měla chuť skončit, ale i tak jsem neskončila.
Dalo by se to doporučit někomu kdo chce číst něco naprosto jednoduchého a chce si u toho odpočinout.
Autorka mě tímhle hodně zklamala. Ne že bych od toho něco čekala, ale podle anotace to vypadalo ne tak hrozně.

Když Joe nepřijede za mnou, já pojedu za ním! Máme-li mít nějakou společnou budoucnost, musí se vzpamatovat. I kdybych ho k tomu měla donutit.
                                                                                               208. strana

Celkové hodnocení: Nuda, nuda a ještě jednou nuda. Asi vás překvapí, protože tuhle sérii chci dočíst. Každá knížka je totiž z pohledu někoho jiného a Sářiny kamarádky nevypadají tak bezmoskovitě jako ona.

Obálka: Obálka je na celé knížce asi to nejlepší. Tím že je celkem jednoduchá se mi i líbí a i když jsem odpůrce růžové se mi tam líbí.













Četli jste tuhle knížku?
Co na ni říkáte?

4 komentáře:

  1. Knížku už jsem v LK taky viděla, ale vždycky jsem nakonec odešla s nějakou jinou :) No koukám, že v knihovničce ji mít asi nutně nemusím :) Ale třeba se to s dalšími díly zlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tato kniha zaujala především svým názvem jelikož jsem zastáncem toho, že nic není napořád ....Proto bych asi po této knize v knihkupectví šáhla. Však po tvé recenzi jsem usoudila, že dám přednost raději jiným knihám :) Díky za pěknou recenzi :)

    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom máš pravdu.... Není hrozná, ale prostě se všechno točí jen okolo sexu a konec je hned jasný. Nemáš zač :)

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)