středa 25. listopadu 2015

Recenze: Tweety s city


Román v tweetech, e-mailech a blozích

Chystám recenzi...Název: Tweety s city
Originální název: Tweet Heart
Autor: Elizabeth Rudnick
Rok vydání: 2012/ originál: 2010
Počet stran: 272
Překlad: Radka Kolebáčová
Nakladatelství: CooBoo
Vazba: Brožovaná


Claire nemůže uvěřit, že si ji na Twitteru našel její vysněný kluk. Myslela si, že si jí nikdy ani nevšimne, ale jak se zdá, rozumí jí líp než kdokoliv jiný. Twittersmír je ale záhadné místo, kde se občas přátelé chovají jinak než v reálném světě. A aby toho nebylo málo, Claire si uvědomí, že je zamilovaná do úplně posledního kluka, který kdy připadal v úvahu… 


King-Kong@Fylozof Mám se opakovat? - Kdo seje tvítr, sklízí bouři.

Na Tweety s city jsem měla zálusk už celkem dlouho a to kvůli stylu psaní. Celá knížka je psaná v tweetech a e-mailech. Tohle mě nalákalo. Baví mě totiž v knížkách číst chaty a tak, ale tady jsem udělala krok vedle. Celá knížka v tomhle stylu je totiž hrůza. 
Výsledek obrázku pro tweety s cityPořád jsem přemítala o tom, jak by bylo skvělé si spoustu věcí přečíst. Ne se o všem dozvědět jen z tweetů. 
Díky tomu byl pro mě příběh nudný. Nebavilo mě to číst, protože mi to vlastně nic nedalo. I celý příběh sám o sobě je myslím nic moc. Podle mě by seto dalo dost zkrátit. 
Vlastně to byl milostný trojúhelník. Ona miluje pana oblíbeného, ji miluje její nejlepší kamarád a, protože ona i její kamarád mají Twiteer je to hrozně jednoduchý. On si založí fake účet jakožto pan oblíbený a někomu napíše. Hádejte komu. Ano přesně jí a tím to všechno začíná. 

Fylozof@King-Kong LOL. Kdo jinej. Já jsem jenom předložka před tvým prahem.

Dále se tu objevovali další dvě postavy. Její nejlepší kamarádka a jeho nejlepší kamarád. Ti tu jsou hlavně na to aby si každý z nich mohl někomu stěžovat. 
Výsledek obrázku pro tweety s cityK žádné z postav jsem si neudělala sebemenší vztah, protože jsem žádnou z postav nepoznala. Bylo to jako bych četla na Twiteeru tweety cizích lidí, můžu si myslet že jsou milí a fajn, ale nijak je neznám a čtu si jen něco co většinou není podstatné. 
Myslím si že autorka vsadila na originalitu psaní a příběh už odflákla. Za originalitu autorku, ale cením a proto jsem tomu nikde nedala hodnocení jako "Odpad". 

StClaire Zvláštní noc. Zvláštní svět - kdo tomu rozumí?
Výsledek obrázku pro tweet heart
Celkové hodnocení: Tahle knížka je jasně nejhorší co jsem kdy četla. Jestli někdy budu mít šanci si něco podobného přečíst, budu to hodně dlouho zvažovat.

Obálka: Ta není nejhorší. Vadí mi, ale že je většina tak nějak rozmazaná. Chápu že je to schválně, ale na mě to nepůsobí dobře. 









Četli jste tuhle knížku taky?
Líbila se vám?
Znáte nějakou jinou psanou v podobném stylu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem šťastná za každý komentář :)