úterý 17. listopadu 2015

Zpětná vazba ze soutěže


Dneska jsem se rozhodla udělat podle mě celkem zajímavý článek. Na mém blogu byla před měsícem a něco soutěž. Soutěžilo se o dvě knížky a výherci (vlastně výherkyně) byly taky dvě. Stačilo vyplnit jednoduchý formulář s pár otázkami. 
Napadlo mě že až jim knížky dojdou zeptala bych se na pár otázek a poprosila o fotky. Jsem ráda že obě souhlasily a díky tomu tu mám dnes tenhle článek.

Otázek bylo jen pět a ptala jsem se hlavně kvůli mé zvědavosti. 
No a otázky byly takové: 1. Jak se ti knížka líbí vzhledově?
                                       2. Už si ji začala číst (jak se ti zatím líbí)? 
                                       3. Jsi ráda že jsi vyhrála zrovna tuhle?
                                       4. Přihlásila by jsi se do další soutěže?
                                       5. Chtěla by jsi něco říct na závěr?


První tu jsou odpovědi a fotky od Anety, která vyhrála Mysterium Tremendum. 
Tady jsou odpovědi: 
1. Vzhľadovo sa mi knižka veľmi páči, má originálny vzhľad a taktiež veľmi pútavý. Videla som ju dávnejšie v kníhkupectve a už vtedy ma zaujala.


​2. Prečítala som zatiaľ len pár stránok kvôli nedostatku času, autor má však jednoduchý štýl písania a tak sa to číta naozaj rýchlo a príbeh je tiež zaujímavý. 

3. Som veľmi veľmi veľmi rada, pretože knihu som už dlhšie chcela, len som nebola odhodlaná si ju objednať :)
4. Áno, určite áno
5. Sledujte Simčin blog, je naozaj super! :) 



Odpovědmi i fotkami mě hodně potěšila. Hodně se mi líbí, že knížku dala na bílí podklad. Moc pěkně vynikne.

Teď budou logicky pokračovat fotky a odpovědi od druhé výherkyně, tou se stala Kristýna. Vyhrála knížku Bez naděje, kterou já sama můžu vřele doporučit.  
Tady jsou odpovědi:
1. Vzhledově je kniha opravdu úžasná. Moc se mi líbí, jak černobílá část přechází do oranžové, která mi připomíná západ slunce. Je i skvělé, že je na obálce hláška/citát, nevím přesně co to je. Jediné, co by tam vůbec nemuselo být je placka Like. Ta je zbytečná a trochu to kazí.
2. Knihu už mám přečtenou a nemůžu říct nic jiného, než to, že je naprosto dokonalá. Má jedinečný námět a autorka píše opravdu čtivě. Prostě perfektní kombinace.
3. Rozhodně ano. Na světě je mnoho knih a možná jsou i lepší než tato, ale kdybych si Bez naděje nepřečetla, o hodně bych přišla.
4. Určitě ano :)
5. Nevím, co bych ještě mohla říct. Snad jen, že moc děkuju za naprosto úžasnou knihu.



Fotky byly tři, ale jednu se mi bohužel nedaří nahrát. Škoda no, ale tyhle dvě snad stačí. I tyhle odpovědi mě potěšili a fotky se mi líbí. 

Oběma slečnám ještě jednou gratuluji a jsem ráda že jsou s výhrami spokojené.


Ps: Mám takový menší nápad. Budu pořádat Vánoční soutěž a napadlo mě že by jste o cenách rozhodovali vy. Udělala bych anketu a tam by jste rozhodovali o jaký žánr knížky chcete pak soutěžit. Je to myslím dobré že si sami můžete o něčem takovém rozhodnout.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem šťastná za každý komentář :)