středa 23. prosince 2015

Recenze: Hrej hráčem

Neplánovali to, ale...

Chystám recenzi...Název: Hrej hráčem
Originální název: Love Game
Autor: Emma Hart
Rok vydání: 2013/ originál: 2013
Počet stran: 248
Překlad: Martin Kolašín
Nakladatelství: Galatea
Vazba: Vázaná s přebalem


Jaký je plán hry? Maddie v tom má jasno: Arogantní a egoistický playboy Braden z kalifornské univerzity představuje pro ni vše, co se jí na klucích hnusí. Připomíná jí totiž jejího bratra, který dokáže myslet jen na sebe a ničí životy všem v okolí. Maddie spolu s kamarádkami vymyslí plán, jak tomu namachrovanému Bradenovi za všechna příkoří udělit lekci. Hlavní aktérkou plánu je právě Maddie, která do měsíce Bradena svede, omotá si ho kolem prstu a pak ho surově odkopne.
Operace Hrej hráčem může začít. 
Žádná ze zasvěcených holek ovšem nemá zdání, že podobný plán má i Braden se svými přáteli. A jakou hru hraje on? Plán je přimět tu paličatou a nedostupnou „královnu univerzity“, aby se do něj zamilovala, svést ji, a pak ji srazit na kolena.
Ani jeden z obou aktérů netuší, že život může změnit pravidla hry… Možná oba zjistí, že nejde člověka soudit podle prvního dojmu…



a jestli přátelství něco znamená, tak to, že na nic nemusíš být sama.


love, kiss, and couple imageTuhle knížku jsem si nějak neplánovala přečíst. Sice jsem ji měla na wishlistu, ale byla je z těch, bez kterých jsem si říkala, že přežiju. Jenže můj děda se na wishlist podíval a Hrej hráčem mi koupil. Vím že bych litovala. 
Hrej hráčem se mi hodně líbila. Hlavní podstata byla sice sex, ale to je úplně jedno. Sex je teda hlavní důvod příběhu. Ve většině jsem ho, ale nezpozorovala. 
Příběh mě hned od začátku bavil. Je to vyprávěno z pohledů obou hlavních postav a jako vždycky mě to bavilo víc z pohledu Bradena. 
Bradena jsem si úplně zamilovala. Sice se často choval jako namachrovanej blbec, ale pak už takovej nebyl. Přišlo mi vtipné, že nevěděl co dělat na rande. Bylo to takový roztomilý. :)

Láska chce čas. A taky práci. Není to něco, co by se ti stávalo každý týden, ale třeba jen jednou za život.


Výsledek obrázku pro hrej hráčemDíky téhle knížce jsem si poprvé zašla do Starbucksu. Pár částí knihy se tam odehrávalo a já jsem si říkala, že bych to kafe mohla zkusit (Bylo celkem dobrý). 
Líbila se mi i Maddie. Byla skvělá hlavní hrdinka a já si s ní povahově sedla. 
Jediný můj problém s touhle knížkou byl, že jsem se párkrát ztratila v čase. Asi tu bude jen můj problém, ale i tak mě to vždycky naštvalo.
Hrej hráčem má zajímavý námět a tím si mě asi získal nejvíc. Vím je kopa zajímavějších nápadů, ale tenhle mi připadal super. 
Nic mi v příběhu nechybělo. Zasmála jsem se, byla tu romantika a i malá troška napětí a to když přijel Maddin bratr. Byla v některý částech i smutná, ale bylo to myslím na místě. 






"Někdy musíme lidem říkat, co opravdu cítíme, protože si toho jsou ne vždycky vědomi. Někdy je láska to jediné, co potřebuješ, i když si to třeba neuvědomuješ. Takže to musíš říct." 


Celkové hodnocení: Skvělá knížkave které mi nic nechybělo. Sice to není nic převratného, ale mě je to jedno.

Obálka: Česká se mi líbí mnohem víc a to i přes to že originální je bílá. Ta česká je podle mě jednoduší a navíc modrá a já modrou zbožňuju. 






 Četli jste tuhle knížku?
Líbila se vám nebo ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem šťastná za každý komentář :)