pondělí 25. ledna 2016

Tag Barvy knih

Stejně jako Prázdninový knižní tag, ho vytvořila Simona z blogu Život s knihami.



*Červená
Dívka z nočních můr (Anna #2,), Kendere Blake
Hned mě napadla Dívka z nočních můr. Jako knížka se mi sice nelíbila, ale obálku má moc pěknou. Dost k příběhu myslím, sedí. 
Jak jsem pak prozkoumala mou knihovnu, tohle byla k červené barvě dá se říct jediná volba. Vlastně tam pak mám jen další jednu, jenže tu nemám přečtenou. Recenze zde.






*Oranžová
Jablečný koláč naděje, Sarah Moore Fitzgerald
Další okamžitý nápad a jediná volba. 
Tohle je podle mě naprosto zvláštní knížka. Chvílemi jsem se v ní ztrácela, ale i tak to bylo skvělé. Bylo to něco jiného, ale podle mě i originálního.
Obálka je dokonale lazená k podzimu. Ta oranžová je naživo o dost výraznější a i hezčí. Recenze zde.







*Žlutá
Můj život u sousedů, Huntley Fitzpatrick 
Jak jsem tam prolézala svou knihovnu, nenarazila jsem na žádnou vyloženě žlutou obálku. Začala jsem teda pořádně hledat.
Našla jsem Můj život u sousedů a začala přemýšlet. Nakonec jsem si řekla že by to mohlo projít. Je tam sice i hnědá, ale to mi nevadí.
Tahle knížka byla hrozně pěkná. Byla to oddechovka, ale s nějakými problémy. Recenze zde.






*Zelená
Zelená jako smaragd (Drahokamy #3,), Kerstin Gier
Tuhle sérii jsem si celou naprosto zamilovala. Musím ji tedy srovnávat s Stříbrnou knihou snů, která byla zatím lepší. I tak je tohle kouzelné počtení. Gwendolyn mě často štvala, ale jako hrdinka byla vlastně skvělá. 
Často si říkám, že bych si mohla dát re-reading, ale na to mám doma, až moc nepřečtených knížek. 






*Modrá
Hrej hráčem (The Game #1,), Emma Hart
Konečně něco kde musím vybírat. U modré jsem jen přemýšlela jestli tu nebo tu. 
Nakonec jsem si vybrala Hrej hráčem. Tahle kniha mě překvapila. Čekala jsem že mě nebude bavit, ale ona mě dostala. Naprosto jsem se zamilovala (to se stává často).
Obálka je krásná a o hodně hezčí než originál. To je jasné. Recenze zde.






*Fialová
Tlukot mého srdce, Alf Kjetil Walgermo 
Tahle knížka je vlastně nezajímavá. Postavy ráda nemám a děj nic moc. Mám ji ráda jen z jednoho důvodu. Všechno se může během chvilky změnit. Tohle je podlé mého názoru poselství knihy.
Dívka se zamiluje do kluka a při jejich prvním polibku, padne do bezvědomí. Zjistí že na své tělo má moc velké srdce a jestli se nenajde nové, zemře.
Na první pohled to vypadá dobře, ale není to napsáno vůbec poutavě.
Jak už jsem řekla děj nic moc, ale obálka je pěkná. Tak pěkně sladěná do fialové. Je to takové příjemné, se na ni koukat. Recenze zde.




*Růžová
Tereza-Etiketa pro dívky, Ladislav Špaček
Pro růžovou jsem si zvolila Terezu. Napadal mě hned. Má hodně výraznou růžovou obálku, takže nejde přehlédnout.
Terezu jsem četla už dost dávno, ale je to jedna z těch pár starších knížek, které si ráda nechám.
Příběh je celkem jednoduchý. Holka (Tereza) na Facebooku narazí na jednoho kluka. Začnou si psát, setkají se, zamilují se. Všechno je doprovázeno etiketou (nečekaně). Jsou tu rady jak se chovat v restauraci, v kině nebo na prvním rande. Knížka je to tedy milá, ale není nějak extra.




Amy a Roger: Na cestě*Hnědá 
Amy a Roger-Na cestě, Morgan Matson
Dokonalé čtení na léto. Tuhle knížku jsem sice v létě nečetla, ale i tak se četla skvěle.
Příběh nejen o šíleném road-tripu Amerikou, ale i o něčem víc. 
Celou tuhle knížku jsem si naprosto zamilovala. Postavy i příběh jsou skvělé. 
Knížka je psaná ve skvělé atmosféře a já si ji neskutečně užila.
Do hnědé jsem ji zařadila z jednoho prostého důvodu. Připadá mi že na ní celé je ukázáno spoustu odstínů hnědé. Některé už moc hnědé nejsou, ale ta hnědá tam převažuje. Recenze zde.




*Černá 
Pád (Andělé #1), Lauren Kate
Kniha o andělech s krásně černou obálkou. Ta obálka je nádherná. Černá, smutná a tajemná. S ní jsem naprosto spokojena a nemohla jsem sem dát nic jiného.
O andělích jsem četla prvně. Změna to byla příjemná. Ve spoustě věcech jsem se s hrdinkou ztotožnila.
Zvláštní byl styl vyprávění. Někdy Luce (hlavní hrdinka) a někdy někdy vypravěčem.
Rozhodně jsem s Pádem byla spokojená. Recenze zde.



*Šedá
Dokonalý pár (Mached #1), Ally Condie
Jak u se u některých barev stalo, i tady byl můj výběr omezen. Tohle je s velkou pravděpodobností moje jediná šedá knížka. 
Obálka je teda v celku jednoduše šedá a zeleným nápisem a obrázek. Pěkné.
 Na knížku jsem se podle anotace dost těšila. No zklamala. Vůbec nebyla tak dobrá jak jsem si myslela. Čekala jsem víc no.
Hlavní hrdinku ráda nemám. To přiznám hned. Všechno by mělo být dokonalé, ale není. Dál je tu taky klasický milostný trojúhelník, ve kterém je jasné kdo vyhraje. Recenze zde.



*Bílá 
Zůstaň se mnou (Jestli zůstanu #), Gayle Forman
Na konec jsem si nechala moc krásnou knížku. Zůstaň se mnou je hodně silný příběh. Film i knížku jsem probrečela. Dojemný příběh o tom jestli žít nebo zemřít? Vrátit se k tomu co zůstalo, jestli teda ještě něco zůstalo. 
Obálka je teda už druhé vydání, ale je krásná. Základ je bílí a jsou na něm obrázky. Jsou teda z filmu. Tem je mimochodem taky pěkný. Recenze zde.








  Jak se vám tag líbil? Dělali jste ho? 
Hodně mi odkaz do komentáře.
Četli jste některou z uvedených knih?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem šťastná za každý komentář :)