středa 13. dubna 2016

Recenze: Hranice nevinnosti


Jak to dopadne když se do sebe zamilují dva nevlastní sourozenci

Název: Hranice nevinnosti (1.)
Originální název: Fallen Too Far
Autor: Abbi Glines
Rok vydání: 2015/ originál: 2012
Počet stran: 256
Překlad: Jana Kordíková
Nakladatelství: Yoli
Vazba: bržovaná


Blaire Wynn opustila malý farmářský domek v Alabamě poté co jí zemřela máma, aby se přestěhovala k otci a jeho nové ženě do rozlehlého domu na pláži na Floridě. Není připravená na změnu životního stylu a ví, že do tohohle světa nikdy nezapadne. A pak je tu její nevlastní bratr, se kterým jí táta přes léto nechal, zatímco se ženou utekl do Paříže. Rush je stejně tak zkažený jako je úžasný. Dostal se jí pod kůži. Blaire ví, že pro ní není dobrý a že nikdy nikomu nebude věrný. Je znuděný a má tajemství, které by Blaire neměla nikdy odhalit, ale i když tohle všechno ví…


 Dva nevlastní sourozenci
Dva rozdílné světy
Jedno osudové léto v Rosemary Beach

Nejspíš patřím k těm, co si mysleli, že si kupují nějakou naprosto obyčejnou slaďárnu bez nějakého děje. Spletla jsem se. Rozhodně, ale nepatřím k těm co dávají pět hvězdiček a akorát vychvalují.
Můj názor je totiž celkem rozpolcený.
Děj byl celkem dobrý. Autorka nás napínala s tím, kdy se konečně dají Blaire s Rushem dohromady a pak velkým bum na konci (to jsem tentokrát nečekala). V tomhle jsem byla samozřejmě spokojená.
Pak je tu, ale to co mě totálně štvalo.
Tím je jedna z postav (ta druhá o něco méně). Pro spoustu jeho obdivovatelek nejspíš úplně nepochopitelné, ale je to Rush.
Je jasné že v reálu bych se do něj nejspíš taky zbláznila, ale tady jsem ho měla chuť nakopat do patřičných míst. Sice je určitě naprosto dokonalý, někdy i milí, starostlivý, bohatý a navíc potetovaný. To nezabránilo tomu, abych si u něj našla spoustu záporů. Je totiž až příšerně egoistický, spousta věcí mu byla naprosto jedno, hned ze začátku chtěl Blaire vyhodit, snad každý den měl sex s někým jiným a snad na všech místech v domě (pořád mu tak napůl nevěřím to, že si do svého pokoje nikoho nevodí). 

Zírala jsem na obrovský dvoupatrový dům stojící přímo na bílém písku floridské pláže Rosemary Beach. Tak tohle je nový domov mého otce. Jeho nová rodina. Já sem asi nezapadnu.

moon, night, and sky imageCo se týká Blaire jsem byla už o něco spokojenější. Sice jsem měla pocit že je jí tak asi šestnáct, ale to se dá ospravedlnit tím že celé tři roky strávila péčí o nemocnou matku.
Jinak jsem si ji celkem oblíbila, stejně se nestane jednou z mích nejoblíbenějších hrdinek.
Nejvíc mě pobavila hned na začátku, když z pod sedadla auta vytáhla pistoli. Samozřejmě si neuvědomovala jak je krásná, nejspíš jako jediná.
No, musím říct, že bych si rozhodně nechtěla projít tím čím ona. Umřela jí sestra, zmizel od nich otec a zemřela jí máma.
Styl autorky mi taky sedl, zas tak nic neprotahovala a dokázala vytvořit i relativně uvěřitelné hrdiny.


Blaire, já nejsem na romantiku. Nelíbám se a netulím. Mně jde jenom o sex. Ty si zasloužíš někoho, kdo se líbá a tulí. Mě ne. Já bych tě jenom opíchal. Pro někoho jako já je tě škoda. Nikdy jsem si nedokázal odepřít nic z toho, o co jsem stál. Ale ty jsi na mě moc sladká, nemůžu ti to udělat. Tentokrát si musím říct ne.

16070903Celkové hodnocení: Tohle bych si nikdy znovu už nepřečetla, ale do pokračování se asi pustím. Přece jen chci vědět jak to celé dopadne (myslím, ale že to vím). Až na příšernost hlavního hrdiny a občasné chuti oba uškrtit jsem byla celkem spokojená (ta slova celkem, jsou dost podstatná).

Obálka: Při kouknutí na obálku jsem spokojená. Působí na mě příjemně Když porovná českou s originále, jsem spokojená s tím co mám doma. Originál je podle mě moc světlý.












Četli jste ? 
Co si o ní myslíte vy?

2 komentáře:

  1. Po této sérii už nějaký ten pátek pokukuji :)
    Skvělá recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli si ji přečteš, budu ráda, když mi dáš vědět jak se líbila tobě. :)
      Děkuju! :)

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)