pondělí 2. května 2016

Recenze: Můj ne tak sladký život

Ani život slavných není dokonalý...

Název: Můj ne tak sladký život (3.)
Originální název: My Not So Super Sweet Life
Autor: Rachel Harris
Rok vydání: 2015/ originál: 2014
Počet stran: 208
Překlad: Kristýna Brunclíková
Nakladatelství: CooBoo
Vazba: Vázaná

Cat Crawfordová chce být prostě normální – nebo aspoň tak normální, jak jen dcera hollywoodské celebrity může být. A zdá se, že osud jí přeje: má báječného přítele, její skvělá sestřenice Alessandra žije s nimi a její otec se plánuje podruhé oženit, díky čemuž by získala prima nevlastní mámu. Ale tyhle růžové výhledy samozřejmě nevydrží… 


Tichý, klidný oběd v kruhu rodiny.

Konečně jsem se dočkala a přečetla si třetí díl. Tak k tomuhle jsem se dostávala dost dlouho. 
Cat si žije spokojeně s tátou, nevlastní skoro mámou, Less, Lucasem a Austinem, ale co by to bylo za příběh bez problémů? 
Do hry vstoupí Catina máma. A pak se začínají dít věci. Prozradí místo a čas svatby Catina táty, chce se nacpat do Catina života a přiveze nám nového dvojníka. Ani mezi Cat a Lucasem to není tak úplně růžové. 
Jelikož je příběh podán ze dvou pohledů (Cat a Lucase), můžeme nahlédnout do více situací. No a že je o co stát.

,,To je ten nejlepší Valentýn, co jsem kdy zažila." zakřičí mi do ucha. A to teprve začal.

love, kiss, and couple imageCelý příběh je narozdíl od dvou prvních podán víc psychologicky. Už to není ta pohádka o cestování časem. 
Autorce se skvěle podařilo vystihnout problémy známých lidí. Neustálý zájem veřejnosti, novinářů a podobně. 
Co se týká Catiny matky...zabít. Hned od začátku mi byla protivná a bylo mi jasné o co jí jde. Je jasné, že se Cat snažila jí uvěřit, ale i tak byla příšerně naivní. 
I přes všechny ty problémy bylo v knížce spoustu krásných částí. Nejvíc jsem si zamilovala Lucasovo a Catino rande na Valentýna. Já chci taky takové, prosím. Lucas to naplánoval perfektně a jelikož jsou oba umělci...

A tak řeknu: ,,Odstrkuj si mě, jak chceš, ty drsňačko, ale já nejsem Caterina. Ani jedno z těch hloupých děcek, co tě nakonec vždycky nechali na holičkách, když jsi byla malá. Ani reportér, ani paparazzi a rozhodně ne někdo, kdo by v tobě viděl někoho jiného, než jsi: Cat Crawfordová, co miluje umění a válí ve výtvarce"

Celkové hodnocení: Celkově je knížka moc pěkná, ale i tak se mi líbila míň než první dva díly. Nejspíš jsem byla moc ovlivněná cestování časem a tady to prostě nebylo. Taková moc velká realita. :)

Obálka: Celá tahle série má moc pěkné obálky a tady tomu není vyjímkou. Všechno je tak pěkně slazené a sladké. Jsem ráda, že naše obálka se liší od originálu, protože ten není moc povedený a navíc neladí (u mě prostě všechno musí ladit). 

Předchozí díly:
1. díl zde
2. díl zde





Četli jste ? 
Co si o ní myslíte vy?

4 komentáře:

  1. Mne táto časť prišla zbytočná a veľmi ma sklamala.... Je pravda, že táto trilógia je pre mladšie ročníky, ale aj tak som čakala viac...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli mi to přišlo přímo zbytečné, ale rozhodně to bylo horší.

      Vymazat
  2. Já si myslím, že předchozí díly byly mnohem lepší. Ale takhle kniha je taky dobrá. Pěkná recenze..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předchozí díly lepší rozhodně byly. Pěkná je to jo. Děkuju :)

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)