pondělí 4. července 2016

Letní read-a-tour 2016

book, sea, and summer image

Jelikož je léto a tím pádem víc času na čtení. Na léto jsem těšila a ne jen kvůli knížkám. Rozhodla jsem se sestavit tenhle seznam, abych se trochu víc orientovala. Pochybuju, že se mi podaří přečíst všechny knížky, protože se určitě během prázdnin naskytnou nové, ale tak nevadí. 

Mrzí mě, že nemám žádnou vyloženě letní knížku. Všechny co jsem měla se mi podařilo přečíst během roku. Snad se mi podaří, ještě nějakou koupit. 
Dost okecávání a jdeme na to.


Jako první tu mám Ten, kdo stojí v koutě. Tuhle knížku jsem si koupila celkem nedávno a to z jediného důvodu. Už to vydali v té hezčí obálce. Měla jsem na ni zálusk hodně dlouho, ale prostě jsem se k ní nedostala a teď konečně můžu. Už jsem viděla film (prostě jsem nemohla odolat), ten se mi hodně líbil a věřím, že knížka bude ještě lepší.

Líbali jsme se mám doma už pár měsíců a taky bych se k tomu ráda dostala. Nikdy jsem nic s LBGT tématikou (krom Domov na konci světa) nečetla. Četla jsem hodně kladných recenzí, proto doufám, že budu stejně spokojená. Tohle, ale není jediná knížka, kterou bych chtěla od autora přečíst. Snad se v budoucnu dostanu i k dalším.

Protože je léto a léto bez pravé romantiky by nebylo léto. Rozhodla jsem se šáhnout po Jen jeden den. Tahle knížka už mi taky doma leží dost dlouho. Od Gayle už jsem četla Zůstaň se mnou, tuhle knížku naprosto miluju. Předpokládám, že budu podobně nadšená. Zamilovaný příběh který se odehrává běh jednoho dne v Paříží, ale druhý den se rozplyne.

    

Protože jsem na Vánoce dostala celou sérii Labyrintu, musím si ji přečíst. Sice už jsem první dva díly viděla zfilmované, ale třetí si prostě chci nejdřív přečíst. Bylo by blbé číst jen ten třetí, takže se pustím do všech. Musím, ale přiznat, že filmy mě moc nenadchly. Třeba bude příběh Placerů v knížce lepší.

        

Je hrůza nechat knížku čekat dva roky. Ready Player One už dva roky doma mám. Jednou jsem tuhle knížku vyhrála a prostě ne a ne si začít číst. Už se těším, až se přenesu do virtuální reality a budu hledat indície k velkému dědictví. Upřímně blízká budoucnost nevypadá moc lákavě. Energická a ekonomická krize, brrr. Uvidíme v roce 2045 (snad na tom tak špatně nebudeme).

Do budoucna se pak podívám ještě jednou a to v knížce Dech. Tahle dystopie vypadá naprosto reálně. Prostě nebude kyslík. No od bude, ale nebude ho moc a navíc se za něj bude muset platit. Četla jsem rozporuplné recenze, takže uvidíme jestli se mi bude tajit dech, jak je psáno v anotaci. 

Jako poslední jsem si vybrala knihu Nirvana-Počátky a vzestup. Takže nezavítáme do budoucnosti, ale do minulosti. O Nirvaně je hodně knížek, ale většina z nich se zabývá jejich vrcholem a následné sebevraždě Kurta. Tahle ne. Už z názvu je jasné, že půjde o jejich začátky a to je ten důvod. Začátky Nirvany.

      

Přes léto určitě přečtu knížek o něco víc, takže si nechávám volná místa pro mou náladu. Navíc se určitě naskytne ještě nějaká nová knížka u mě v knihovně, takže chci, aby na ni pak zbyl čas.



Četli jste nějakou z seznamu?
Jaké jsou vaše plány na letošní léto?

4 komentáře:

  1. Z tvého seznamu jsem četla jen Ready Player One a to je skvělá kniha. Doufám, že se ti bude taky líbit :) Já mám o prázdninách v plánu se vrhnout na nějaké ty anglické knížky, abych se trochu procvičila :D Na seznamu mám třeba Fangirl a The Storied Life of A.J.Fikry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že se mi bude líbit. :)
      Na anglické knížky si zatím netroufám, ale rády bych taky nějakou přečetla. :D Fangirl si plánuju někdy přečíst. :)

      Vymazat
  2. Super plány! :)
    Dech jsem nedávno četla a je to úžasný příběh, ale mě ''nepřipoutal'' :/
    Ten, kdo stojí v koutě, Jen jeden den a Labyrint mám doma také a už bych se do nich měla konečně pustit :D
    Pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme jak si u mě Dech povede. :D
      Až se k nim dostaneš, tak snad se ti bou líbit. :)
      Děkuju!

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)