pondělí 22. srpna 2016

Druhé blogové narozeniny + SOUTĚŽ


Takže, jak už jste si mohli všimnout z názvu, na blog píšu už dva roky. Je to úplně šílený pocit, protože jsem se začala věnovat, něčemu dalšímu co mě baví.
Musím uznat, že poslední dobou tu nic moc nebylo. Za to se omlouvám, ale o prázdninách asi nejsem schopná nic napsat. Až začne škola, tak se to nejspíš změní.
No, nebude se vymlouvat, jak moc jsem toho měla, protože čas byl.

Abych oslavila, že 15. srpna 2014 jsem založila tenhle blog a napsala první recenzi (první recenze byly příšerné), připravila jsem si soutěž.
Aby ta soutěž byla trochu jiná než minulá, pozměnila jsem výhru. Zatím jsem do soutěže žádnou knihu nekoupila, protože do formuláře si každý muže napsat jakou knihu by chtěl vyhrát a já pak prostě dvoum výhercům koupím jejich napsané knihy. Ano vím, je to hrozně originální.

Ke konci bych ještě moc ráda poděkovala, každému kdo kdy četl můj blog. Je jedno jestli pravidelně nebo jen jednou, ale i tak každému děkuju. Nejsem moc na statistiky, takže nebudu vypisovat, kolik komentářů sem kdo napsal a podobně. Proto ještě jednou děkuju a doufám, že teď se do blogování zase dostanu.

Pravidla soutěže
- Soutěž trvá od 22. 8 do 24. 9
Soutěž bude trvat do půlnoci 24. 9, během dalších dvou dnů vyhlásím výherce
- Výherce má 72 hodin na odpověď, jinak losuji nového
Pro účast v soutěži musíte vyplnit formulář
- Každý může vyplnit formulář jen jednou
- Soutěž je pro lidi jak s českou tak slovenskou doručovací adresou
- Výherce budu losovat přes Random.org




Všem přeju hodně štěstí!

10 komentářů:

  1. A mně ta soutěž přijde originální :) Hlavně se můžou zapojit všichni a ne jen ti, kteří mají rádi žánr knihy, kterou můžou vyhrát :) Já osobně třeba toužím po Přítelkyni smrti od Bernharda Aichnera :) Knihomolkanaentou.blogspot.cz, Lucii.Horakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to je super :D Tak vyplň formulář a zapoj se :)

      Vymazat
  2. Gratulujem k narodeninám blogu a prajem veľa dobrých čitateľov a komentárov, no najmú chuť a čas na tvorenie blogu :-) Páči sa mi, že je súťaž otvorená ako pre ČR tak aj pre SR a s radosťou som sa zapojila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Doufám v to. :) Tak nebudu řešit několik korun navíc. :)

      Vymazat
  3. Gratulujem k takému peknému číslu! Dva roky :DD Počkaj, ani sa nenazdáš a budú to štyri :D

    Pozývam ťa na moju súťaž o knihu! :)
    https://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/2016/08/ruda-kralovna-victoria-aveyard-recenzia.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, doufám, že mi to další dva roky vydrží! :)
      Ráda se zapojím. :)

      Vymazat
  4. Gratuluji! Soutěž je fakt super! Máš skvělý blog. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Několikrát děkuju a doufám, že jsi se zapojila. :)

      Vymazat
  5. Děkuji za krásnou soutěž! :) A hlavně gratuluji k narozeninám!

    Jo a nevím, jestli jsem se už jednou nezúčastnila, tak kdyžtak jeden formulář ode mě smaž :D. Nejsem si jistá, jestli jsem to už vyplňovala nebo ne :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a není zač. :)
      Jo jasně, kdyžtak jeden smažu.

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)