čtvrtek 22. září 2016

Rezenze: P.S. Stále Tě miluju


Doopravdy se do sebe zamilovali

Název: P.S. Stále Tě miluju (2.)
Originální název: P.S. I Still Love You
Rok vydání: 2016/ originál: 2015
Autor: Jenny Han
Počet stran: 352
Překlad: Romana Bičíková
Nakladatelství: CooBoo

Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstíra-li, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrátí jeden kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i pocity, které k němu cítila. 
Je možné, aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou? 
Půvabné pokračování knihy Všem klukům, které jsem milovala
ukazuje, že láska není nikdy jednoduchá, ale že možná to ji činí tak úžasnou. 



Vypadám, jako bych se líbala s třešňovým koláčem.

Image result for p.s. i still love youDo prvního dílu (Všem klukům, které jsem milovala) jsem se skoro zamilovala. U druhého mě Jenny, ale už zklamala, tak už to u druhých dílů bývá. 
Jenže celý druhý díl se motal jen okolo milostného trojúhelníku. To byl největší problém, už jich mám plné zuby. Jsou už ohrané.
Jenny Han se ho podařilo napsat tak nějak krásně. 
Vlastně hlavně se mi líbil styl psaní. Takový jednoduchý a 
sladký. 
Zklamalo mě, ale chování Lary Jean. V prvním díle jsem si s ní hodně rozuměla, ale tady to nějak chybělo. Něco bych udělala taky, ale jinak.
Co se týče milostného trojúhelníku sice byl pěkně provedený, ale z jeho složení jsem moc happy nebyla. Dostal se do něj totiž John Ambrose McClaren. A proč jsem nebyla happy? 



A tak se stalo, že John Amrose McClaren a já spolu trávíme noc v domově důchodců.

Image result for p.s. i still love youSkoro každou kapitolu jsem měnila svého favorita. Nedokázala jsem se totiž rozhodnout mezi Peterem a Johnem. Každý je naprosto jiný, ale mě se hrozně líbili oba. 
Peter se většinu knížky pak, ale choval jako debil. Tak jsem si zamilovala Johna.
Jenže pak nastal konec a mě došlo, že Petera mám prostě radši a fandila jsem jemu.
Nic moc jiného se v knížce nedělo a když už ano nemělo to takové kouzlo, jaké jsem od autorky očekávala.

Laro Jean, pojďme do toho doopravdy.
Dáme do toho všechno.
Už žádný smlouvy.
Už žádný záchranný sítě.
Klidně mi to srdce zlom.
Dělej si s ním, co chceš.

Image result for p.s. i still love youZávěr: Oproti prvnímu dílo to bylo o poznání horší to, ale nemění nic na tom, že jsem knihu přečetla hrozně rychle. Knížka se točila jen okolo milostného trojúhelníku a všechno ostatní bylo jen tak na doplnění. Myslím, že bych bez druhého dílu přežila s představou, o tom jak jsou Lara Jean a Peter spokojení a neplete se jim do toho další skvělý kluk.

Obálka: Je vlastně všude stejná a já ji mám hrozně ráda. Dívka na ní mi hrozně připomíná Laru Jean. Navíc k sobě první i druhý díl skvěle pasují.

První díl
Všem klukům, které jsem milovala zde




Co říkáte na druhý díl?
Jaký byl u vás při porovnání s prvním?

2 komentáře:

  1. První díl se mi líbil, ale šla jsem do něj s naivní myšlenkou, že je to jen samostatná kniha. Jakmile jsem zjistila, že má být pokračování... ehem, moje nadšení poněkud opadlo :D Ani ze zvědavosti jsem se tedy do PS: Stále tě miluju nepustila, protože mě to už prostě nebere. Přijde mi to jednoduše zbytečně natahované :D
    Imaginareum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První díl se vážně líbil víc než druhý a souhlasím s tvým názorem, že samostatná kniha by byla lepší. :)

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)