úterý 13. září 2016

Unpopular Opinions Book Tag


Dnes jsem se rozhodla napsat Tag. Má to jeden prostý důvod, nějak nemůžu dopsat žádnou rozepsanou recenzi. Tenhle Tag už tu mám uložený dost dlouho, tak bych ho mohla konečně vydat.







1. Populární kniha/série, která se vám nelíbila, ale všem ostatním ano.
Image result for selekce knihaImage result for divergence kniha
Protože takových knížek se našlo víc, dám se rovnou dvě série. Jedna je Divergence a pak Selekce. Divergenci jsem si znelíbila v půlce druhého a celého třetího dílu. Pak přispěla i skutečnost, že nesnáším Tobiase. Bohužel no.U Selekce to je podobné. První díl mě zaujal, ale s druhým už to šlo z kopce. Autorce se podařilo z toho udělat slátaninu s psychicky narušenými postavami.


2. Populární kniha/série, kterou všichni nesnáší, ale vy ji milujete.
Nad touhle otázkou jsem přemýšlela dost dlouho. Z knížek které jsem si zamilovala, nejhůř skončila knížka Hrej hráčem (dál jsem se ještě nedostala). Do téhle jsem se zamilovala hlavně kvůli čtivosti. Pro mě nejlepší new adult kniha, co jsem zatím četla. Jelikož série čtu hrozně dlouho, tuhle se mi podaří dočíst tak za rok nebo dva.

Image result for hrej hráčem

3. Milostný trojúhelník, kde hlavní hrdinka skončila s někým, s kým jste nechtěli, aby skončila.
Jak tak přemýšlí, tak se mi to nikdy nestalo. Jeden prostý důvod. Nedočítám série. Vsadím se, že si mi to brzo stane, protože ve spoustě sérií to vypadá dost špatně. Já nechci. :(

4. Populární žánr, po kterém ani nesáhnete.
Dá se říct, že skoro po všech, protože žánrů které čtu není zrovna moc. Ale už jen z principu, bych nesáhla po historických románech. Takových těch kde je ženská oblečená v příšerných šatech a plazí se po ní ten polonahý chlap. Brr. Pak nejspíš po krimi a detektivkách. Na to hold nejsem.

Obrázok

5. Populární a všemi milovaná postava, kterou vy nesnášíte.
Image result for divergent four
Image result for divergent fourVrátím se k sérii Divergence, protože já toho Tobiase vážně nesnáším. Jen kvůli tomu, abych si ho trošku oblíbila, jsem si koupila knížku Čtyřka. Nic se nezměnilo, pořád ho nesnáším. Celou dobu mi byl hrozně protivný a to vším možným. Jak to tak čtu, hodně holek si z něj sedá na zadek, ale proč? Výběr herce tomu taky moc nepomohl. No, prostě má u mě smůlu.

6. Populární autor, do jehož tvorby se jaksi nemůžete zamilovat.
Eeem...nejspíš Green. Knížky od něj mám už skoro všechny, ale líbily se mi jen dvě (Papírová města, Hledání Aljašky). Vychvalované Hvězdy nám nepřály mě nějak neoslovily. Dobře beru, rakovina, láska a podobně, ale čekala jsem něco víc. Příliš mnoho Kateřin musím pořád dokola rozečítat, protože ne a ne mě to chytnout. Doufám, že až si koupím něco dalšího, bude to lepší.

Image result for hvězdy nám nepřály Image result for papírová města Image result for hledání aljašky Image result for příliš mnoho kateřin

7. Klišé (oblíbené prvky), které vám už lezou na nervy.
Na nervy už mi začíná lézt dost věcí. Milostné trojúhelníky, hlavní hrdinka je "dokonalá", ale má trauma z minulosti, zachrání celý svět a nebo potká úžasného tajemného bad boye s děsivou minulostí. Na bad boye si stěžovat nejspíš nemám, protože se do nich většinou zblázním, jenže už jich je všude moc.

Populární série, o které víš, že nebudeš číst, protože tě nezajímá a ani neláká.
Možná jsem blázen, ale nechci číst Harryho Pottera, Pána prstenů a nebo Twilight ságu. U všeho jsem viděla filmy ještě než jsem se pořádně zamilovala do čtení a prostě mě to nebaví. Pak je tu to, že to všichni všude vychvalují, takže i jen tak z principu. Největší odpor mám, ale k Twilight, prostě ji nesnáším. :)

Image result for harry potter Image result for pán prstenů Image result for twilight

9. Který film/seriál, byl podle vás lepší, než knižní předloha?
Ze seriálů mě napadají jen Upíří deníky. Pár knížek jsem četla a abych se dobrala konce, musela jsem se podívat na seriál. U filmů je to už těžší, ale asi Hvězdy nám nepřály. Knížka prostě nic moc, ale jako film to už bylo lepší.

 Image result for upiří deníky
Image result for hvězdy nám nepřály film


Jak by jste odpověděli vy?
Máte podobné názory?

8 komentářů:

  1. Skvělý článek, tagy čtu moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na většinu otázek bych nějak nevěděla, co odpovědět =D
    Jinak si dovolím upozornit, že je dost zásadní rozdíl mezi historickým románem a historickou romancí. A Twilight si určitě zkus přečíst, protože:
    1) kniha je obvykle lepší než film
    2) jen málokdy je film tak moc pokažený jako tady
    3) ono lze nesnášet Twilight? =D (dobře, tak jo, jde to)

    Ale určitě zkus dát knihám šanci, je to to nejmenší, co můžeš udělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, děkuju za upozornění.
      To máš asi pravdu, ale prostě mě to nějak neláká. :)

      Vymazat
  3. Hej, já jsem nikdy nečetla Pottera. Nevím, nepřijde mi to nějak zajímavý. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně, prostě mě to nějak nezaujalo. :D

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)