úterý 3. ledna 2017

Knižní výzva 2017



 Tuhle výzvu jsem dělala předchozí dva roky a pokaždé to dopadlo úplně jinak. První rok jsem výzvu překonala, ale ten loňský jsem dostala "čtenářskou krizi" a výzvu nesplnila. Vlastně díky té krizi jsem neměla ani chuť psát na blog a celkově knížky moc neřešila. Teď bych si za to nejradši nafackovala, ale co se dá dělat. Takže jsem si řekla, že se s novým rokem vrátím a snad se mi to teda podaří.Byla bych ráda, kdybych dala letos 40 nebo 50 knížek, ale nechci si dávat přesný počet. A kdyby náhodou někdo nevěděl, tak tuhle výzvu pořádá Ells.


1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Také se účastníte výzvy?
Jaký počet jste si dali?

5 komentářů:

  1. Držím palce, ať se plnění výzvy daří dle Tvých představ :) Já si letos dala výzvu 52 knih a doufám, že ji zvládnu nejen splnit, ale i překonat. Měj se pěkně a ať jde čtení hezky od ruky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snad se mi to povede. Taky ti držím palce a určitě ji překonáš. :)

      Vymazat
  2. Prajem veľa dobrých kníh a času a energie na čítanie, tiež mávam občas obdobie, kedy sa mi vôbec nechce :-) Ja som si na tento rok dala pre mňa vysokú výzvu - 90 kníh, tak uvidíme či sa k nej aspoň priblížim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, wow to je hodně knih, budu ti držet palce. :)

      Vymazat
  3. My se taky zúčastníme a dáváme si 50 a 60.

    OdpovědětVymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)